تاثیر تنظیم تعهد مدیریت بر انتخاب فروشندگان فناوری های اتوماتیکی نیروی فروش یک بررسی تجربی

140,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2010
  • کد 26004
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 20
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

محققان بازاریابی و سیستم های اطلاعات چندین عامل را بررسی کرده اند که انتخاب فناوری اتوماتیکی نیروی فروش (SFA) را تحت تاثیر قرار می دهد. در این تحقیق، ما روش جدید را به مدل انتخاب SFA یعنی تنظیم تعهد مدیریت (MCA) معرفی می کنیم. ما نشان می دهیم که تنظیم بین مدیریت عالی و تعهد مدیران مستقیم به فناوری SFA در متاثرسازی انتخاب SFA عامل مهمی هستند. نتایج حاکی از آن است که در حالی که تعهد ناشی از سطوح رهبریت (تنظیم کامل) بیشتر راهنمای انتخاب SFA می باشد، اما شرایط تعهد نا برابر اثرات متفاوتی بر انتخاب دارند. بویژه حتی وقتی که مدیران نسبت به فناوری فروش متعهد هستند، عدم تعهد مدیریت عالی، به انتخاب CFA آسیب می رساند، مشکلات مدیریتی یافته ها و روش های تحقیق آتی بررسی خواهند شد. 

چکیده لاتین

Marketing and information systems scholars have explored several factors that affect sales force automation (SFA) technology adoption. In this study, we introduce a new antecedent to the SFA adoption model, management commitment alignment (MCA). We show that alignment between top management and immediate supervisors' commitment to the SFA technology is an important factor in influencing SFA adoption. Results show that while commitment from both leadership levels (perfect alignment) is the most conducive to SFA adoption, misaligned commitment conditions have differential effects on adoption. Specifically, even when supervisors are committed to sales technology, lack of top management commitment can hurt SFA adoption. Managerial implications of the findings and directions for future research are discussed.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter