راه های کاربردی و تجربی متقاعد سازی : تحلیل تبلیغات  درتجارت های در حال ظهور در مقابل بازارهای توسعه یافته

180,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2013
  • کد 22139
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 27
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله International Journal of Research in Marketing
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

 تبلیغات تجارت های در حال ظهور نسبت در بازارهای توسعه یافته متفاوت میباشد؟ با استفاده از داده ها از 256 آزمون های تلویزیونی تجاری که توسط شرکت چند ملیتی کالاهای پر مصرف (FMCGs) در 23 کشور حال انجام شده ، از نظر ما دو راه متقاعد سازی وجود دارد : یک مسیر عملکردی، که بر ویژگی های و مزایای یک محصول، و یک مسیر تجربی، که تداعی احساس، احساسات و تصورات میباشد . در حالی که در بازارهای توسعه یافته مسیر تجربی عامل عمده متقاعد سازی میباشد ، مسیر عملکردی، عامل نسبی در بازارهای در حال ظهور است. علاوه بر این، ما یک تاثیر دیفرانسیل محلی / جهانی و سنتی / مدرن را پیدا کردیم. این یافته درمیان تجارت های درحال ظهور و بازارهای توسعه یافته برای منظور مستقل نگه داشته نمی شوند. ما در مورد یافته های خود برای تبلیغات در بازارهای نوظهور و برای توسعه یک فرهنگ مصرفی جهانی بحث می کنیم.


اهمیت صنعت تبلیغات در بازارهای در حال ظهور (تجارت های در حال رشد) رو به افزایش است . پس از رکود اقتصادی جهانی اواخر2000 که بحران مالی را به دنبال داشت،دوباره هزینه های تبلیغات جهانی رو به افزایش بوده است ، اما این افزایش تا حد زیادی در کشورهای در حال توسعه  در  آسیا و اقیانوسیه، خاور میانه / آفریقا و منطقه آمریکای لاتین بوده است تا در بازارهای توسعه یافته (تجارت های توسعه یافته) در اروپا، ایالات متحده، استرالیا و ژاپن. با توجه بهگزارش 2011 نیلسن (www.nielsen.com )،تجارت های در حال رشد ادامه میدهد تا منجر به هزینه های تبلیغ جهانی برای سال های زیادی شود ،کالاهای پر مصرف (FMCGs),این دسته به سرعت با بالاترین نرخ مورد انتظاردر حال رشد است.

 

 تحقیق قبلی درک ما را از عملکرد مصرف کنندگان غنی تر کرده و به تبلیغات پاسخ میدهد. با این حال، این پژوهش تقریبا به طور انحصاری در درآمدهای بالا انجام شده است، سازمان صنعتی ( برگس و ، 2006 استین کامپ ). ممکن است تفاوت مهمی در چگونگی تبلیغ بین تجارت های توسعه یافته وتجارت های در حال رشدوجود داشته باشد، برای مثال، درچگونگی درک مصرف کنندگان از پیام های تبلیغاتی و تجدید نظر تبلیغاتی. یک شرکت FMCGs که مبادرت به فروش شامپو، تیغ صورت تراشی، و یا محصولات تمیز کننده میکند را در نظر بگیرید. در تجارت های در حال رشد، عوامل زمینه مؤثر بر نام تجاری (به عنوان مثال، دسترسی به آب و خلوص، امکانات حمام در خانوار، و همچنین خرده فروشی و محل فروش ) ممکن است با همان عوامل درتجارت های توسعه یافته کاملا متفاوت باشند . این عوامل ممکن است بر چگونگی درک مصرف کنندگان ازتبلیغ برای این مارک تاثیر گذار باشند . به عنوان مثال، مزایای عملکردی ارتباط در تبلیغات، اجزای حسی و عاطفی، یا جاذبه تصاویر مختلف در تبلیغات. در این تحقیق ما به بررسی تجربی که آیا روند تبلیغات مصرف کنندگان درتجارت های در حال رشد متفاوت از روند تبلیغات مصرف کنندگان در تجارت های توسعه یافته است. تمرکز ما دقیقا در مورد اثرات نسبی از مسیرهای کاربردی و تجربی تبلیغات میباشد . علاوه بر این، ما اثرات آگهی های اجتماعی و فرهنگی بررسی در پردازش آگهی در تجارت های در حال رشد و تجارت های توسعه یافته را مورد بررسی قرار میدهیم ، از جمله درخواست ممتاز (محلی در مقابل جهانی)، درخواست  قدیمی (مدرن در مقابل سنتی)، و درخواست  فرهنگی مربوط به گروه (فردگرا در مقابل جمع).

 

چکیده لاتین

Should advertising be approached differently in emerging than in developed markets? Using data from 256 television commercial tests conducted by a multinational fast-moving consumer goods (FMCGs) company in 23 countries, we consider two routes of persuasion: a functional route, which emphasizes the features and benefits of a product, and an experiential route, which evokes sensations, feelings, and imaginations. Whereas in developed markets the experiential route mostly drives persuasion, the functional route is a relatively more important driver in emerging markets. In addition, we find a differential impact of local/global and traditional/modern. This finding does not hold for individualistic versus collectivistic ad appeals between emerging and developed markets. We discuss implications of our finding for advertising in emerging markets and for the development of a global consumer culture.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter