دیدگاه احساسی کار در رابطه بین جهت گیری مشتری و رضایت شغلی

240,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2016
  • کد 21095
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 37
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله International Journal of Hospitality Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم محمودی
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

چگونگی ارائه خدمات توسط کارکنان و صحبت با مشتریان یک بخش مهم از کیفیت خدمات است. به طوری که گرایش مشتری  (CO)و کار احساسی جزمسائل مهم در صنعت مهمان داری تبدیل شده است. استفاده از مفهموم کار احساسی در تحقیقات داناوان و همکارانش در سال2004 برمی گردد که در آن مورد مطالعه ارتباط بین CO و رضایت شغلی می باشد. این مطالعه با هدف نشان دادن چگونگی رابطه در مهمان داری است.

کار بر روی فرد به صورت  تئوری از منظر کار احساسی و این مطالعه در مبنای بررسی های مختلف در کار احساسی و اثرات آن بوده است.

یافته های این مطالعه نشان می دهد که کارکنان با رضایت شغلی مثبت بودند در  حالی که حالت منفی مربوط به کاربری آنها می باشد.این مطالعه همچنین نشان می دهد که کار احساسی به طور واسطه رابط مثبت بین CO و رضایت شغل را داشته است. این مطالعه یک اثر تعدیل کننده در موقعیت شغلی را بررسی نموده است.که نشان دهنده رابطه مستقیم بینCO و کار احساسی و رضایت شغلی بوده است.مفاهیم نظری و عملی از یافته های مطالعه نیز بحث شده است.

 

چکیده لاتین

How service employees act and speak with customers is an important part of service quality, so customer orientation (CO) and emotional labor have become critical issues in the hospitality industry. Applying the emotional labor concept to Donavan and his associates’ 2004 study about the relationship between CO and job satisfaction, this study aimed to demonstrate how the relationship is established in hospitality. Drawing on person–job fit theory from the perspective of emotional labor, this study examined different effects of emotional labor on the relationship. The findings of this study suggested that employee CO is positively related with job satisfaction and deep acting while negatively related with surface acting. This study also found that emotional labor mediates the positive relationship between CO and job satisfaction. This study did not find a moderating effect of job position on the direct relationships among CO, emotional labor, and job satisfaction. Theoretical and practical implications of the study findings are also discussed.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter