اثر برند سازی داخلی بر التزام به کیفیت در کارکنان ارائه دهنده خدمات (مطالعه در بخش راه حل مبتنی بر فناوری اطلاعات در پاکستان)

135,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 21101
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 14
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع ijcrb
  • نام مجله ijcrb
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان آقای بهلول
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

این مطالعه جهت بررسی اثر برند سازی داخلی بر التزام به کیفیت در کارکنان ارائه کننده خدمات انجام شده است. برند سازی داخلی استفاده از روش های مختلف به منظور برقراری ارتباط بین ارزش های اصلی برند و تعهد در داخل سازمان ها با هدف تطبیق کارکنان ارائه کننده خدمت با فرآیند برند سازی است. از طرف دیگر، التزام به کیفیت به معنی هماهنگی کارکنان ارائه کننده خدمت با اهداف مربوط به کیفیت در سازمان است. مطالعات انجام شده در این خصوص نشان داده اند که سطح برند سازی داخلی اثر تقریباً شدید و در عین حال مثبتی روی میزان التزام به کیفیت دارد. چهار روش اساسی برند سازی داخلی شامل آموزش، تعیین جهت، توجیه و جلسه گروهی جهت ارائه گزارش اتخاذ شده اند که همبستگی ملایم و عمده ای را با التزام به کیفیت و نیز اجزای آن نشان دادند. عوامل مربوط به جمعیت شناسی شامل سمت کارمند، سن و تجربه جهت تشخیص اثر احتمالی این عوامل در برند سازی داخلی و التزام به کیفیت، به دقت مورد بررسی قرار گرفته اند. اگرچه نه در برند سازی داخلی و نه در التزام به کیفیت رابطه اثرگذاری با هیچ یک از این عوامل جمعیت شناسی یافت نشد.

 

مقدمه

ما در عصر برند زندگی می کنیم در موقعیتی که برندها به عنوان ارزشمندترین جنبه یک پیشنهاد و همچنین به عنوان ارزنده ترین دارایی های یک کسب و کار در آمده است. برندسازی مخصوصاً در بخش ارائه خدمت مهم است زیرا مشتری  قادر به ارزیابی کیفیت خدمت پیش از تجربه نیست. مشخصه مهم دیگر بخش خدمات این است که تحویل موفق فرآیند خدمت تا حد زیادی به مهارت ها و استعداد های کارکنان ارائه کننده خدمت بستگی دارد. این واقعیت باعث ایجاد مفهوم برند سازی داخلی شده است. برند سازی داخلی تماماً درباره تصدیق برند در داخل سازمان برای کارکنان ارائه کننده خدمت است. اساس این مطالعه بر کاربرد مفهوم برند سازی داخلی جهت افزایش التزام به کیفیت در کارکنان است. در اینجا این امر برجسته شد که کارکنانی که در طی فعالیت های برند سازی داخلی آموزش دیده ، مطلع و در پیوند با برند خواهند شد، بیشتر به تحویل خدمت با کیفیت التزام خواهند داشت. علاوه براین سه عامل جمعیت شناختی یعنی سن، سمت و تجربه کارمند برای تعیین اثرشان روی سطح برند سازی داخلی و میزان التزام به کیفیت در کارکنان ارائه دهنده خدمت مورد مطالعه قرار گرفتند. این مطالعه در بخش راه حل های مبتنی بر فناوری اطلاعات در پاکستان انجام شده است.

چکیده لاتین

This study was conducted to investigate the impact of internal branding on a service employees quality commitment. Internal branding is the utilization of various techniques in order to communicate core brand values and promise inside the organizations with an aim to align service employees with the branding process. Quality commitment, on the other hand, is the identification of service employees with organization’s quality oriented goals. Survey conducted in this regard showed that level of internal branding has moderately strong yet significant positive impact on level of quality commitment. Four basic techniques of internal branding including training, orientation, briefing and group meeting were basically taken into account that showed significant and moderate correlation with quality commitment as well as its components. Demographic factors including employee designation, age and experience were also scrutinized for their possible effect on internal branding and quality commitment. However, neither internal branding nor quality commitment were found to be affected by any of these demographic factors

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter