- سال انتشار سال 2011
- کد 21004
- فرمت فایل Word
- تعداد صفحات ترجمه 13
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Sciencedirect
- نام مجله Energy Procedia
- مترجم یا مترجمان علی نصیری
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
برای به دست آوردن امتیاز در حالت رقابت برای مشاغل خصوصی و مهارت ها باید یک استراتژی قوی جهت جذب و حفظ فرد باهوش خلق کرد که همان استراتژی برند کارفرما است. این مقاله معنی برند کارفرما را تعریف می کند و سپس موقعیت واقعی مشاغل خصوصی را تشکیل می دهد و به بررسی روشهایی برای شرکتهای خصوصی می پردازد تا برند کارفرما را جهت ایجاد یک تصویر خوب از آن به وجود آورد. افراد با استعداد را جذب و حفظ کند و بتواند راهنمایی را برای توسعه درازمدت شرکت ها ارایه دهد.
چکیده لاتین
In order to gain advantage in the competition for talent, private enterprises have to create an enabling strategy to attract and retain talent, which is employer brand strategy. The paper defines the meaning of employer brand, and then from the actual situation of private enterprises, it explores methods for private companies to build employer brand in order to establish a good image of employer brand, attract and retain talent, and can give some guidance for companies’ sustainable development.
ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺣﻮزه ﺷﻤﺎ
-
پیش بینی تاثیرات غیر خطی مانیتورنیگ و مجازات کج رفتاری کارمندان : نقش عدالت عملی
-
ترویج رفتار اخلاقی و رفتارهای شهروندی سازمانی تاثیر ارزش های اخلاقی شرکت
-
اعمال فشار ذینفعان و اقتباسی روشهای محیطی : تاثیرات میانجی گر آموزش
-
پیوند ارتباطی برای یک محیط بهتر برای انتقال دانش یک تحقیق اجرایی ERP
-
ارزیابی دوباره از بازاریابی دوستدار طبیعت (سبز)یک شیوه استراتژیک