عوامل مهم موفقیت در کسب و کار شرکتهای کوچک و متوسط

140,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22004
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 14
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Academic journals
  • نام مجله African Journal of Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) است
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

بنگاه های کوچک یا متوسط اقتصادی اهمیت افزونی را در سال های اخیر در کشور های خاور میانه از جمله عربستان و بحرین که به عنوان یک جزء مهم از اقتصاد و بخش خلاق و کاراست داشته.با وجود آنکه بازارشان اغلب اوقات کارا بوده این مقاله فاکتور هایی که شاخص موفقیت در سابقه کشور ها در صنعت توریسم را آزمایش می کند .توجه ویژه ای به مشارکت بازاریابی یا جهت گیری مشتری ، برنامه ریزی بازاریابی ، استفاده از اینترنت و شبکه جهانی شده است .یک بررسی از تجار که از قبل برنامه ریزی شده است.نتایج نشان داده است که بازاریابی مشتری یکطرفه مهمترین عامل موفقیت در برنامه ریزی بازار است.همچنین در برنامه ریزی بازار استفاده از اینترنت و یا شبکه جهانی بدون اثر یا با اثر کمی فرض شده است.

چکیده لاتین

Small-medium sized enterprises have acquired increasing importance in recent years within the Middle Eastern states of Saudi Arabia and Bahrain where they are regarded as a significant component of the  economy and creator of jobs. However, their marketing has often been deficient and this paper examines factors which are critical to success within the context of the countries’ tourism industries.Particular attention is devoted to the contributions of customer orientation, market planning, and internet use and personal/social networks. A survey of businesses was conducted and the results indicated that customer orientation was considered to be the single most important factor in successful marketing. Marketing planning was also found to be essential while Internet use and personal/social networks were deemed to have little or no effect.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter