آثار برنامه های پشتیبانی بر استراتژی های سطح شرکت در سازمان های کوچک و متوسط

140,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2013
  • کد 25038
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 14
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) است
  • مترجم یا مترجمان آقای بهلول
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

سازمان های کوچک و متوسط (SME ها) به سازمان های استراتژیک در اقتصاد جهانی شده کشورها تبدیل می شوند. SME های ترکیه ای برای سازگاری با استانداردهای اتحادیه اروپا (افزایش کارایی و بهره وری، بهبود کیفیت، توسعه تکنیک ها و فرایندهای جدید تولید، توسعه محصول و تکنولوژی) در طول دوره پیوستن به اتحادیه اروپا در چارچوب اتحادیه گمرکی و تصمیمات هلسینکی با مشکلاتی مواجه هستند. این وضعیت باعث شده است تا سیاست ها و استراتژی های پشتیبان وارد دستور کار SME ها بشود. در این مطالعه، پشتیبانی از SME ها ارزیابی شده است. هدف اصلی این مقاله بررسی آثار پشتیبانی های ارائه شدهبر استراتژی های تجاری SME ها بود. از سال 2011 تا 2012 پیمایشی بر روی 396 سازمان کوچک و متوسط منطقه صنعتی سازماندهی شده کایزری در ترکیه انجام شد. داده های به دست آمده از طریق نرم افزار آماری SPSS تحلیل شد. نتایج نشان داد که پشتیبانی تکنولوژیکی، آموزشی و مشاوره ای بر استراتژی های محصول و بازاریابی SME ها تأثیرگذار است. 

چکیده لاتین

Small and medium-sized enterprises (SMEs) have become the strategic organizations of ever- globalizing country economies. Turkish SMEs have some compliance problems (increase in efficiency and productivity, improve quality, development of new production techniques and processes, product and technology development) with EU standards along the way of EU accession period within the frame of the Customs Union and Helsinki Decisions. Such a case has brought the support policies and strategies for SMEs into the agenda. In the present study, supports provided to SMEs were evaluated. The primary objective was set as to investigate the effects of provided-supports on business strategies of SMEs. A survey was conducted on 396 small and medium-sized enterprises of Kayseri Organized Industrial Region in Turkey between the years of 2011-2012. Resultant data were analyzed through the SPSS statistical software. Results revealed significant effects of technology, training and consultancy supports provided to SMEs on product and marketing strategies of these enterprises.

 

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter