درک و استنباط نقش همکاری بازاریابی خرید در بازارهای صنعتی مطالعه موردی روسیه

130,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22007
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 21
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) است
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

این تحقیق تلاش دارد تا نقش رابطه ی موجود میان بازاریابی و خرید را در شرکت های صنعتی بررسی کند.  این رابطه ی تداخلی بعنوان شاخصی از تقارن های داخلی میان بخشهای مختلف شرکت قلمداد شده که به نوبه خود موجب حصول مزیت های مهمی از طریق مشارکت های ارتقاءیافته ی خارجی و ترکیب زنجیره ی تقاضا می شود. ما تقارن جهت گیری مشتری مدار را همانند تعاملات میان بخشها ارزیابی کردیم و تاثیر مستقیم روابط بازاریابی-خرید را در عملکردهای تجاری تجزیه و تحلیل کردیم. این مدل با نمونه ای متشکل از 148 شرکت صنعتی در روسیه با دو پاسخگر کلیدی در هر شرکت از دیدگاه بازاریابی و خرید، ارزیابی شد. نتایج نشان دادند که بازاریابی و خرید، تاثیرات تقابلات تداخلی و جهت گیریهای مشتری در عملکردهای تجاری را تحت تاثیر قرار می دهد. بررسی مدل جایگزین نشان داد که تاثیرات مستقیم این ساختارها در عملکرد و اجرا در بافت شرکتهای صنعتی روسیه اهمیتی ندارد. 

چکیده لاتین

This study aims to investigate the role of interfunctional collaboration between marketing and purchasing functions in industrial companies. Interfunctional collaboration is considered as a measure of the internal alignment and partnership between departments in the firm, which in turn contributes to the creation of sustainable advantages via improved external partnerships and facilitating demand chain integration. We test the impact of customer orientation as well as the interactions between departments (specifically marketing and purchasing) as collaboration antecedents, and analyze the direct impact of marketing–purchasing collaboration on business performance. The model is tested on a sample of 148 industrial companies in Russia with two key respondents in each firm, incorporating the purchasing as well as the marketing perspective. The results show that marketing–purchasing collaboration mediates the effects of interfunctional interaction as well as customer orientation on business performance. Alternative model testing shows that the direct effects of these antecedent constructs on performance are non-significant in the context of Russian industrial companies.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter