- سال انتشار سال 2008
- کد 21107
- فرمت فایل word
- تعداد صفحات ترجمه 10
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع IEEE
- نام مجله Innovation Management and Industrial Engineering
- وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
- مترجم یا مترجمان آقای بهلول
- حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
مشخصات کلی
چکیده فارسی
اعتماد یکی از عوامل کلیدی موفقیت (CSF) تیم مجازی است و تیم مجازی موفق، به پشتیبانی از ایجاد و حفظ اعتماد نیاز دارد. بر اساس نظریه عمل استدلالی (TRA)، مفهوم ضمنی و مدل مفهومی اعتماد به طور سیستماتیک تحلیل می شود و مکانیزم ایجاد اعتماد تیم مجازی از طریق ترکیب با مشخصات ضروری آن و رابطه آن با ارتباط، همکاری و عملکرد تیمی مورد بحث قرار می گیرد. دو مشخصه ضروری اعتماد تیم مجازی مطرح می شود که عبارتند از: "اعتماد سریع" و "اعتماد مبتنی بر شناخت". در تیم های مجازی، اعتماد را می توان به سرعت ایجاد کرد اما این اعتماد بسیار شکننده است. در محیط مجازی، عنصر شناخت مهم تر از عنصر عاطفی اعتماد است. در نهایت، چند اصل مدیریتی و استراتژی خاص برای ایجاد و حفظ اعتماد در تیم های مجازی ارائه می شود.
چکیده لاتین
Trust is a critical success factor (CSF) of virtual team, and successful virtual team needs the support of trust construction and maintenance. Based on Theory of Reasoned Action (TRA), the connotation and conceptual model of trust are systematically analyzed, and virtual team trust construction mechanism is discussed by combining with its essential characteristics and its relationship to communication, collaboration, and team performance. The two essential characteristics of virtual team trust are pointed out, which are “swift trust” and “cognition-based trust”. In virtual teams, trust can be swiftly developed, but it is very fragile. In virtual context, the cognitive element is more important than the affective element of trust. Finally, several management principles and specific strategies for trust construction and maintenance in virtual teams are presented.
ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺣﻮزه ﺷﻤﺎ
-
پیش بینی تاثیرات غیر خطی مانیتورنیگ و مجازات کج رفتاری کارمندان : نقش عدالت عملی
-
ترویج رفتار اخلاقی و رفتارهای شهروندی سازمانی تاثیر ارزش های اخلاقی شرکت
-
اعمال فشار ذینفعان و اقتباسی روشهای محیطی : تاثیرات میانجی گر آموزش
-
پیوند ارتباطی برای یک محیط بهتر برای انتقال دانش یک تحقیق اجرایی ERP
-
ارزیابی دوباره از بازاریابی دوستدار طبیعت (سبز)یک شیوه استراتژیک