ساختار سازمانی و قابلیتهای بازاریابی تخصصی در کسب و کارهای کوچک و متوسط SME ها

170,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 22009
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 24
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله Marketing Intelligence & Planning
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

هدف- اين مقاله به دنبال توسعه و آزمايش مدلي مفهومي از طراحي ساختار سازماني است که دربرگيرنده  برخي عوامل تاثيرگذار بر پياده سازي استراتژي مي باشد. اين تحقيق همچنين بر آن است مفهوم ميان عملکردي   را در فرآيندهاي توسعه محصول جديد (NPD) و تصميم گيري هاي بازاريابي از طريق اندازه گيري پراکندگي اين فعاليت ها در زمينه هاي کاربردي در نظر بگيرد. يافته ها- مهمترين يافته اين مطالعه، اين بود که روابط ميان سازماني و فرآيند هاي ميان عملکردي به مطالعه طراحي ساختار سازماني وابسته است. چنين نتيجه گيري شد که فرآيند توسعه محصول جديد و تصميمات بازاريابي، تاثير مثبتي را بر قابليت هاي معماري بازاريابي اعمال مي کنند.نتايج نشان داد که پراکندگي فرآيندهاي NPD و تصميمات بازاريابي، توسعه قابليت هاي بازاريابي را تنها در شرکت هائي که روابط ميان سازماني دارند، تحت تاثير قرار مي دهند. علاوه بر اين، به اين نتيجه رسيديم که طراحي ميان سازماني اثر ارتباط بين پراکندگي تصميمات بازاريابي و فرآيند NPD بر قابليت¬هاي تخصصي را تحت تاثير قرار نمي دهد.

چکیده لاتین

Purpose – This paper aims to develop and test a conceptual model of organizational structure design that incorporates some factors influencing strategy implementation. The research also aims to consider inter-functionality in new product development (NPD) processes and marketing decisions, measured from the dispersion of these activities among functional areas.Findings – Most important among the study\\\\\\\\\\\\\\\'s findings was that inter-firm relationships and inter-functional processes are relevant for the study of organizational structure design. It was found that the dispersion of the new product development process and of marketing decisions exert a positive influence on architectural marketing capabilities. The results showed that the dispersion of NPD processes and marketing decisions influence the development of marketing capabilities only in those companies with inter-firm relationships. The paper also found that inter-firm design did not affect the impact of the relationship between the dispersion of marketing decisions and NPD process on specialized capabilities. 

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter