اثر برنامه پاداشی در القای رفتارهای مطلوب مشتری نقش قصد خرید نوع پاداش و پاداش زمان بازخرید

200,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2013
  • کد 22011
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 19
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله International Journal of Hospitality Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم مریم امیرپور
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

برای شرکت های موظف به خدمات ،برای ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا، تلاش ها بر مدیریت تقاضا ، فرایندهای خدماتی و کارکنان بخش خدمات متمرکز شده است. با وجود این که مشتریان نقش مهمی در فرایند خدماتی دارند ، تلاش کمی برای مدیریت مشتریان در به پایان رساندن آن صورت گرفته است. در همین حال، نگرانی هایی در مورد تاثیر منفی بالقوه بر رضایت مشتری با تلاش این شرکت برای هدایت رفتار مشتری در جهت منافع شرکت بیان شده اند. کم کردن این تاثیرات منفی بر مشتری در این تلاش ها بسیار حیاتی است. در این مطالعه، یک برنامه پاداش مشتری به عنوان رویکرد احتمالی مشتری ، و آزمودن تجربی تاثیرگذاری آن پیشنهاد می کنیم. علاوه بر این، تاثیر درک مشتری از نام گزاری شرکت را برای بهره وری از میزان رفتار داوطلبانه مشتری در جهت منافع شرکت ، آزمایش می کنیم. تاثیر ارزیابی عادلانه ی برنامه پاداش در پذیرش مشتری از این برنامه نیز مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت، تاثیر ویژگی های مشتری (هدف از خرید) و ویژگی های پاداش (نوع و زمان بازخرید) در اثر برنامه پاداش ارزیابی می شوند. یافته های حاصل از این پژوهش به گسترش ادبیات خدمات مدیریت خدمات کمک می کند و بینش ارزشمندی به مدیران خدمات در مورد استفاده از یک برنامه مشتری در جهت مطابقت بهتر عرضه و تقاضا ارائه می دهد.

چکیده لاتین

For capacity-constrained service firms, efforts to balance supply and demand have been centered on the management of demand, service processes and service employees. Despite the significant role customers play in the service process, few attempts have been made to manage customer roles toward that end. Meanwhile, concerns have been expressed about the potential negative impact on customer satisfaction by the firm\'s effort to steer customer behaviors for the firm\'s benefit. Thus, it is crucial to minimize these undesirable customer effects in such an attempt. In this study, we propose a customer reward program as a possible customer approach and empirically test its effectiveness.

 

Further, we test the impact of customer understanding of the firm\'s entitlement to profit upon the degree of the customer\'s voluntary behavior for the firm\'s benefit. The effect of justice evaluations of the reward program on customer adoption of the program is also examined. Finally, effects of customer characteristic (purchase purpose) and reward attributes (type and redemption timing) on the reward program\'s effectiveness are evaluated. Findings of this study contribute to the extension of the service capacity management literature, and offer service managers valuable insights about using a customer program as a means to better match supply and demand.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter