تناسب لوگوی برند و طراحی محصول : تاثیرات اضافی بر استدال مصرف کننده

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2019
  • کد 135
  • تعداد صفحات ترجمه ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Business Research
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد

چکیده فارسی

این مقاله به بررسی  ارتباط بین تناسب لوگوی برند و طراحی محصول می پردازد. با تکیه بر مفاهیم نظری انطابق پذیری مصرف کننده و اثرات ظاهری پیشنهاد می کنیم عوامل مرتبط با برند باید با ادراک مصرف کننده تجانس داشته تا بتواند اثرات مثبتی بر روی لوگو و طراحی محصول داشته باشد. مصرف کنندگان تمایل دارند  همراه هیجان عدم تجانس و تجانس را درک و با ادراک خود مقایسه نمایند. با توجه به اثرات خودسازگاری ، در صورتیکه که عوامل مرتبط با برند با طراحی مصول همسو باشد مصرف کنندگان ترجیحات بیشتری بر روی لوگو خواهند داشت. تاثیر بر نگرش طراحی محصول با توجه به ابعاد طراحی آن متفاوت می باشند.  یافته های این تحقیق به طور خاص نشان میدهد که جنبه زیبایی شناسی و نمادگرایی محصول در مقایسه با عملکرد محصول بطور زیادی تحت تاثیر قرار می گیرد.


جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .
 
متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.

 

 

 

چکیده لاتین

This paper addresses the relationship between brand logo symmetry and product design inferences. By relying on the theoretical concepts of consumer self-congruity and spillover effects, we propose that brand logo associations should be in congruence with the consumer's self-concept to have a positive effect on logo liking and, consequently, on product design inferences. Consumers tend to associate asymmetry, not symmetry, with excitement and compare their own self-concept with these perceived associations. Due to self-congruity effects, consumers have higher preferences for a brand logo if the brand logo's associations match their own self-concept. Based on their logo liking, consumers are able to make attitude-based product design inferences. The impact on product design inferences varies with regard to the dimensions of product design. More specifically, the findings demonstrate that inferred product aesthetics and symbolism are, in fact, more strongly affected in comparison to inferred product functionality.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺣﻮزه ﺷﻤﺎ

free webpage hit counter