عوامل موثر بر پذيرش خدمات همراه: ديدگاه ارزش ويژه برند

170,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 22016
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 38
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله Internet Research
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم مریم امیرپور
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

هدف: هدف از اين مطالعه توسعه و اعتبار تجربي يک مدل تحقيقاتي است که روابط بين ويژگي هاي كليدي خدمات همراه و عوامل اصلي ارزش ويژه برند را به تصوير مي کشد. 

طرح / روش / رويکرد : داده هاي نظرسنجي جمع آوري شده از 497 مصرف کننده خدمات همراه ، با استفاده از مدل معادلات ساختاري جهت بررسي اعتبار مدل تحقيقاتي مورد بررسي قرار گرفته است.

يافته ها : اين نتايج نشان مي دهد که ويژگي هاي خدمات همراه شامل شخصي سازي ،قابليت شناخت، و لذت از شناخت ، تأثير مثبت و قابل توجهي بر عوامل كليدي ارزش ويژه برند از جمله وفاداري به برند، کيفيت درک شده(قابل مشاهده)، شناخت برند، و ارتباط با برند دارد. علاوه بر اين، نتايج تحقيق اهميت هر چهار عامل ارزش ويژه برند در تفسير قصد خريد مصرف کننده در زمينه خدمات همراه را نشان مي دهد.

مفهوم عملي: نتايج تحقيقات ديدگاه هاي خود را در مورد طراحي بهتر خدمات همراه به منظور افزايش ارزش ويژه برند و همچنين سود بيان مي دارد.

 

اصالت / ارزش : در حالي که پتانسيل خدمات بازار خدمات همراه و اهميت ارزش ويژه برند هر دو به طور گسترده اي شناخته شده هستند، مدلي که به طور خاص به تشريح عوامل تعيين کننده خدمات همراه از منظر ارزش ويژه برند بپردازد هنوز به تصوير کشيده نشده است. در نتيجه، اين مطالعه به بررسي روابط ويژگي هاي کليدي تجارت موبايل ، اجزاي اصلي ارزش ويژه برند، و رفتار مصرف کننده مي پردازد. نتايج حاصل از تحقيق، کاربرد و درک قبلي تجارت همراه و نظريه هايي در زمينه خدمات همراه را توسعه مي دهد.

چکیده لاتین

Purpose – The purpose of this study is to develop and validate empirically a research model that depicts the relationships between the identified key value proposition attributes of mobile value-added services and the core factors of brand equity.

 

Design/methodology/approach – Survey data collected from 497 mobile value-added service consumers were examined using structural equation modeling to validate the research model.

 

Findings – The results indicate that the mobile service attributes of personalization, identifiability, and perceived enjoyment have significant positive influences on the key brand equity factors, including brand loyalty, perceived quality, brand awareness, and brand associations. Additionally, the results confirm the significance of all four of the brand equity factors in interpreting consumer purchase intention in the context of mobile value-added service consumption.

 

Practical implications – The research results provide insights into how mobile value-added services may be better designed and delivered to enhance brand equity and, in turn, profits.

 

Originality/value – While the market potential of mobile value-added services and the importance of brand equity have both been widely recognized, the development and empirical validation of a model that specifically depicts the determinants of mobile value-added service consumption from a brand-equity perspective has not yet been undertaken. Consequently, this study investigates the relationships among key m-commerce attributes, core brand-equity components, and consumer behaviors. The research results have extended the application and advanced the understanding of previous mobile-commerce and brand-equity theories in the context of mobile value-added service consumption.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter