قدرت بازاریابی در شرکت:همکاری ان با عملکرد تجاری و تاثیر عدم تقارن این قدرت

130,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22019
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 27
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم پورسنجیده
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

درحالیکه بازاریابی همچنان در پی بدست اوردن شهرت و اهمیت به عنوان یک جهت گیری در شرکت می باشد،نگرانیهایی در مورد شرکتهای بازاریابی در بخش فرعی به قوت خویش باقی می ماند . با توجه به مدارک متناقض و محدود اخیر در مورد این مقوله، این مقاله به درخواستهایی برای تحقیق درباره پیوند بین بخش فرعی یک بازاریابی قوی وعملکرد تجاری پاسخ میدهد.تحقیق دور نمای احتمالات جدی در مورد این مهارت را ترسیم می کند که به خصوص برای مطالعه نیروی پراکندگی و توزیع در میان واحدهای فرعی سازمانی توسعه یافت.اهداف کلیدی این تحقیق عبارتند از:1- تعیین اینکه ایا یک بخش بازاریابی قوی برای عملکرد تجاری مفید است یا خیر 2-تطبیق دلایل متناقض مربوط به سهم عملکرد بازاریابی با عملکرد فراتر از جهت گیری بازار و3-بررسی تاثیر ان بر روی عملکرد تجاری قدرت نامتقارن بین بازاریابی و سایر کارکردها.با استفاده ازداده هایی از مدیران ارشد در شرکتهای متوسط و بزرگ تولیدی، مطالعه نشان داد که یک بازاریابی فعال در عملکرد تجاری پیشرفته بالا و فراتر از ان بر سهم جهت گیری یک بازار دخالت دارد. قدرت نا متقارن بین بازاریابی وحسابداری امور مالی و  بین بازاریابی و تولید تاثیر منفی بر عملکرد تجاری دارد در حالیکه قدرتی نامتقارن بین بازاریابی و r&dتاثیری  مثبت بر عملکرد تجاری را نشان می دهد. بالاخره ،استراتژی تمایز قایل شدن از بازده منفی عملکرد و قدرت نا متقارن بین بازاریابی و تولید می کاهد. 

چکیده لاتین

While marketing continues to gain prominence as an orientation within the firm, concerns remain about the contributions of the marketing subunit. Given the current limited and conflicting evidence on the issue, this study responds to calls for research on the link between a powerful marketing subunit and business performance. The study draws on the critical contingencies perspective on power, which was specifically developed to study power distribution among organizational subunits. The key objectives of the study are (1) to determine whether a powerful marketing department is beneficial to business performance, (2) to reconcile conflicting evidence pertaining to the marketing function's contribution to performance beyond that of a market orientation, and (3) to investigate the effect on business performance of power asymmetry between marketing and other functions. Employing data from senior managers in medium and large manufacturing firms, the study shows that a powerful marketing function is associated with improved business performance above and beyond the contribution of a market orientation. Power asymmetry between marketing and finance/accounting and between marketing and production has a negative effect on business performance while a power asymmetry between marketing and R&D shows a positive effect on business performance. Finally, a differentiation strategy attenuates the negative performance outcomes of power asymmetry between marketing and production.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter