ارزش برند در فضای خدمات حرفه ای: تحلیل تاثیر رفتار نقشی کارکنان و توافق مشتری-کارکنان

150,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22020
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 38
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم پورسنجیده
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

مطالعه حاضر به بررسی این مطلب می پردازد که آیا عوامل مربوط به درک مشتری از رفتار کارکنان بر حسب  ابهام در نقش ادراکی مشتری، اضافه ظرفیت نقشی و توافق مشتری-کارکنان بر ایجاد ارزش برند در بافت خدمات حرفه ای تاثیر می گذارد یا خیر. 632 نفر از مشتریان یکی از چهار شرکت بزرگ حسابرسی  در این تحقیق شرکت نمودند. نتایج مدل معادله   ساختاری  نمایانگر تاثیرات منفی ابهام نقش و اضافه ظرفیت نقش بر کارکنان وابسته به علامت تجاری، کیفیت خدمات دریافتی و وفاداری به علامت تجاری بوده که خود شکل دهنده ارزش برند می باشد. یافته ها به تاثیر مثبت توافق مشتری-کارکنان بر افزایش ارزش برندB2B اشاره داشت. با این حال، تاثیرات منفی ابهام نقش و اضافه ظرفیت نقش بر توافق مشتری-کارکنان اثرات غیر مستقیم خسارت باری را به ارزش برند منتقل خواهد کرد. این تحقیق به درک این مطلب که چگونه تعامل واقعی بین ارائه دهندگان خدمات و مشتریان می تواند در شرایط خدمات حرفه ای ارزش برند را تحت تاثیر قرار دهد کمک می کند. 

چکیده لاتین

The study examines whether factors related to customers' perception of employees' behavior in terms of customer perceived role ambiguity, role overload and customer–employee rapport influence the development of brand equity in the professional service context. 632 customers of one of the Big Four auditing companies participated in the study. The results of structural equation modeling show negative effects of role ambiguity and role overload on brand associations, perceived quality and brand loyalty, which constitute brand equity. The findings indicate a positive effect of customer–employee rapport on the enhancement of B2B brand equity. However, the negative influences of role ambiguity and role overload on customer–employee rapport transfer detrimental indirect effects on brand equity. The study contributes to an understanding of how the real interaction between service providers and customers can influence brand equity in the professional service setting.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter