چارچوبی مفهومی و یک مدل توسعه یافته SOA برای تجارت الکترونیکی مشتری مدار

200,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2010
  • کد 26071
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 33
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Intechopen
  • نام مجله E-commerce
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان آقای بهلول
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

 

ترجمه مقدمه

ارزش آفرینی در تجارت الکترونیک تحت تأثیر رویکردهای تجاری است. برای مثال، هدف دو نوع اصلی تجارت الکترونیک (B2B و B2C) به ترتیب همکاری یا مبادله و افزایش فروش است. مفروضات ضمنی در اینجا این است که بنگاه های تجاری (بهتر) از نیاز مشتریان آگاه هستند و ارزش از طریق بهبود فرایندهای تجاری برای همه بنگاه های تجاری و مشتریان ایجاد می‌شود. در منابع جدید، تعریف ارزش آفرینی به تدریج از رویکردهای تجاری به رویکردهای مشتری محور تغییر می‌کند. مشتری به عنوان یکی از «ارزش آفرینان» و بنگاه تجاری به عنوان «تأمین کننده سرویس» شناخته می‌شود که برای سود رساندن (یعنی «خدمت رسانی») به مشتری فعالیت می‌کند. مشتری ارزش را از ترکیب عناصر سرویسی کسب می‌کند که به دلیل ماهیت پیچیده و تنوع نیاز افراد معمولاً از تأمین کنندگان مختلفبه دست می‌آورد. نقش بنگاه تجاری پشتیبانی از مشتری در ارزش آفرینی از طریق فراهم کردن امکان مشارکت او در ارزش آفرینی از طریق تولید محصولات و خدمات به عنوان پیش شرط‌های ارزش آفرینی است. 

این فصل از طریق ارائه چارچوبی مفهومی و یک مدل SOA توسعه یافته به توسعه تجارت الکترونیک مشتری محور (که مدل‌هایی از تجارت الکترونیک هستند که بر نیاز مشتری (مشتری نهایی، فرد) تمرکز می‌کنند) کمک می‌کند. هدف تجارت الکترونیک مشتری محور توانمندسازی مشتری در ارزش آفرینی بر اساس اولویت‌ها و نیازهای فردی از طریق ترکیب سرویس بنگاه های تجاری مختلف است. تجارت الکترونیک مشتری محور مبتنی بر تعریف سرویس (که موضوعیچند رشته ای است) و یک ایدئولوژی مشتری محور است که مفاهیم ارزش آفرینی سنتی و تجاری را معکوس می‌کند. چارچوب مفهومی سرویس را به عنوان یک فرایند دانش محور مشارکتی برای ارزش آفرینی در نظر می‌گیرد. مدلتوسعه یافتهSOAنشان دهنده کاربرد SOA(علاوه بر روش‌های عملیاتی)در ترکیب فرایندهای تجاری و قابلیت همکاری سیستم‌های اطلاعاتی است و تأثیر استراتژیک SOA برای توسعه مدل‌های تجاری نوآورانه در بازارهای الکترونیک را در نظر می‌گیرد. مدل SOA توسعه یافته می‌تواند به مبنای تکنولوژی برای ترکیب سرویس و ارزش تأمین کنندگان تجاری مختلف و سرویس‌های وبمعنایی می‌تواند به یکی از عوامل توانمند ساز تکنولوژی در این اقدام تبدیل شود. 

 

چکیده لاتین

1. Introduction
Value creation in e-commerce is dominated by business-oriented approaches. For example, the two basic types of e-commerce, B2B and B2C, aim at business cooperation or exchanges and increased sales, respectively. The tacit assumptions here are that business firms know (better) customers’ needs and value comes for the business firm and the customer alike through the improvement of the business processes. A shift in the conceptualization of value creation from business-oriented to consumer oriented approaches is taking place gradually in the recent literature. The consumer is recognized as a “co-creator of value” and the business firm as a “service provider”, which operates to provide benefit (i.e. “service”) to the consumer. The value for the consumer derives from the combination of service elements that usually come from different providers, because of the complex nature and the diversity of people’s needs. The role of the business firm is to support the consumer in creating value by enabling his participation in value creation and by producing products and services as the preconditions for value creation. This chapter contributes in the development of consumer-oriented e-commerce, that is ecommerce models that focus on the needs of the consumer (the endcustomer, the individual), by providing a conceptual framework and an extended SOA model. The purpose of consumer-oriented e-commerce is to empower the consumer in the creation of value according to his personal preferences and needs by composing service from different business firms. Consumer-oriented ecommerce is based on the conceptualization of service, which attracts multidisciplinary interest, and a consumer-oriented ideology that reverses the traditional, business-oriented value creation concepts. The conceptual framework considers service as a collaborative knowledge-based process for value creation. The extended SOA model suggests the use of SOA beyond operational practices for the integration of business processes and the interoperation of information systems and considers the strategic impact of SOA for the development of innovative business models in electronic markets. The extended SOA model can become the technological underlay for the composition of service and value from different business providers and Semantic Web Services can become a key enabling technology in this effort.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter