مديريت دانش، مدلسازي زنجيره ارزش و شبيه سازي به عنوان ابزارهاي اصلي سفارشي سازي انبوه

125,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2008
  • کد 21129
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 14
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع IEEE
  • نام مجله International Technology Management Conference
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان آقای بهلول
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

هرچند سفاشي سازي انبوه (MC) يك استراتژي جذاب است اما در تمام محيط ها قابل استفاده نيست و در صورت استفاده مشكلات متعددي ايجاد مي كند كه بايد آن ها را رفع كرد (آيگبدو، 2007 و هلمز و همكاران، 2008). بنابراين پيش از اجراي عملي MC بايد نحوه پياده سازي آن را به طور جامع بررسي كنيم. در محيط MC، همكاري (بين مشتري و شركت، بين شركت و شركاي زنجيره تأمين خود، يا بين اعضاي مختلف زنجيره ارزش شركت) ضروري است. مديريت دانش ابزاري است كه با بهبود جمع آوري، ذخيره سازي و به كارگيري مجدد داده ها اين همكاري را تضمين مي كند. علاوه بر اين تصميم گيري درباره پياده سازي يا عدم پياده سازي MC كار ساده اي نيست؛ مي توان با ارزيابي عملكرد شركت از شبيه سازي به عنوان يك سيستم تصميم يار استفاده كرد. اين مقاله كاربرد مديريت دانش، مدلسازي زنجيره ارزش و شبيه سازي را به عنوان ابزارهاي پياده سازي MC در صنعت كفش و تحت پروژه اي اروپايي با عنوان DOROTHY نشان مي دهد. 

چکیده لاتین

Even though it is an attractive strategy, Mass customization (MC) is not feasible in all environments, and when it is, it presents many challenges to be dealt with [Aigbedo 2007 and Helms, et al. 2008]. Therefore, an extensive study on how to implement MC is needed before the actual implementation. Collaboration is a necessity in a MC environment, whether between the customer and the company, the company and its supply chain partners, or the different members of the company's value chain. Knowledge management is a tool that assures this collaboration by better capturing, storing, and reusing data. In addition deciding on whether to implement MC or not is not an easy task; simulation can be used as a decision support system by evaluating the company's performances. This paper presents Knowledge management, value chain modelling and simulation as tools for MC implementation, applied on the shoe industry under a European project named DOROTHY.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter