استفاده از مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی شرکت های کوچک و متوسط

100,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2015
  • کد 21134
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 15
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Procedia - Social and Behavioral Sciences
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان خدایی
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

در واقع کاربرد مدیریت دانش در ارتباطات بازاریابی  شرکت های کوچک و بزرگ در این مقاله مورد بررسی می گیرد. تمرکز مقاله معرفی شده بر ارتباط مغازه های فروشنده لباس بیرونی (بیرون از خانه) در قلمرو جمهوری چک می باشد . تولیدکنندگان و خرده فروش های کوچک و متوسط در بررسی محبوبیت پوشاک بیرونی در میان مشتریان جمهوری چک بایستی از دانش اشان استفاده کنند ، بایستی این چنین دانشی را به طور هدفمند هماهنگ نمایند از اینرو مشتریان اشان به طور دقیق تری مورد رسیدگی قرار می دهند . دلیل تمرکز ما بر شرکت های کوچک و متوسط در واقع  این واقعیت است که زنجیره های فروشگاه بزرگ  فروشنده پوشاک ورزشی یک نوع رقابت قوی ، نقدینگی تولیدکنندگان محلی و خرده فروش ها را نشان می دهند . تولید و توزیع پوشاک بیرونی بر بازار مصرف کننده متمرکز نمی شود ؛ همچنین بازار صنعتی یک سهم قوی را نشان می دهد . بنابراین ، پایش بازار های فعلی و همچنین اجرای رویکرد های کاملا جدید درون فرآیند های  شرکت نسبتا مهم می باشد . محققان بر اساس این واقعیت بر رقابت پذیری شرکت های کوچک و متوسط تمرکز می کند که برای برقراری ارتباط با حداکثر استفاده مدیریت دانش پیشنهاد می گردند . نتایج تحقیق ارتباط بازاریابی با ارتباط بعدی استفاده از اصول مدیریت دانش به بُعد جدید  منطقه این تمرکز ارزش افزوده می دهد . تحقیق انجام گرفته در حوزه مشتریان در بخش پوشاک بیرونی و مدیریت دانش یک پایگاهی را برای تشریح این مقاله شکل می دهد . خروجی های مقاله مذکور بر اساس تحقیق داخلی ارتباط بازاریابی ارتباط تامین کنندگان پوشاک و خرده فروشان فعال در بخش پوشاک بیرونی در جمهوری چک می باشند. 

 

ترجمه مقدمه


منبع جستجو کننده مزیت های رقابتی یک سری شرکت ها را مجبور می کند تا رویکرد های جدی را به طور دایمی توسعه دهند . واقعیتی که در مورد ارزش مزیت رقابتی در نهایت با تصمیمات میزان زیاد فوق الذکر جنبه مشتری در کنار رقابت توانایی های کسب و کار به پتانسیل قابل ملاحظه مفهوم تولید مشترک ارزش توسط مشتری اشاره دارد .  قدردانی ها  از این ارزش درک شده در حال افزایش می باشد که باعث به روز شدن آن شده بود . همچنین فضا برای استفاده یک ارتباط بازاریابی را پیشنهاد می کند . همچنین ارتباط بازاریابی در بخش پوشاک بیرونی مشارکت می کند . در اینجا مشتری   انتظار یک ارزش قطعی را دارد که چیز خریداری شده برای او اورده می شود و قادر است تا در تولید به طور مشترک خلق گردد . قالب آغازین این تولید مشترک ارزش در واقع دانش محصولات و مشتریان می باشد و دانش خلق مشترک محصول در بعضی موارد در بازار صنعتی ضروری می باشد . 

 تعدادی از تولید کنندگان در مورد تقاضا های مشتریان توافق دارند و انها را با نیاز هایشان تطبیق می دهند . همچنین این موضوع در زمان حال قابل ذکر می باشد . مشتریان علاقه خواهند داشت تا از پوشاکی استفاده کنند که برای استفاده در طبیعت در شرایط بی نهایت برای استفاده متداول در شهر طراحی شده بود . بواسطه چیزی که لباس های بیرون از خانه کهنه می شوند و نشانه های بیرونی بیشتر شیک می شوند ، تعدادی از تولید کنندگانی به بازار نزدیک می شوند که در تلاش می باشند تا به جایگاه هایشان در این بخش دست یابند .  بلوغ فنی    ، اذرش قابل استفاده بالا ، روند شیک ، تصویر و غیر در پوشاک بیرون از خانه ترکیب می شوند . این امکان در تمامی این حوزه ها وجود دارد تا از خلق مشترک توسط مشتریان استفاده گردد . تامین کنندگان یا تولید کنندگان ماده ، تولید کنندگان پوشاک و فروشندگان بخاطر افزایش یافتن ارزش محصول مشارکت می کنند . ارتباط بازار یابی ایجاد شده اشان در همکاری دوجانبه و تولید مشترک با مشتریان می تواند  سبب تاثیرات همکاری کننده برای مشتریان برجسته گردد . این مقاله الهام گردید و همچنین به طور ناقص از داده های برگرفته از تز پایان نامه محقق استفاده می کند.

 

چکیده لاتین

The article is involved in the application of knowledge management in marketing communication of small and medium-sized companies. The focus of presented article is given on communication of shops selling outdoor apparel in the territory of the Czech Republic. In consideration of popularity of outdoor apparel among Czech customers small and medium-sized producers and retailers should use their knowledge, should co-ordinate such knowledge purposefully, thus addressing their customers more precisely. The reason of our focus on small and medium-sized companies is also the fact that large store chains, selling sport clothing, represent a strong competition, liquidating both local producers and retailers. Manufacture and distribution of outdoor apparel does not concentrate on consumer market; industrial market represents a strong share, too. Therefore, monitoring of individual markets is rather important, as well as implementation of completely new approaches into the company processes. Based on this fact the authors focus on competitiveness of small and medium-sized companies, which are recommended to communicate with maximal use of knowledge management. Results of the marketing communication research with subsequent connection of the use of knowledge management principles add a new dimension to the area of this focus. Research carried-out in the area of customers in the outdoor apparel segment and knowledge management form the base for the elaboration of this article. The outputs of said article are based on the internal research of marketing communication of suppliers of apparel and retailers active in the outdoor apparel segment in the Czech Republic.

 

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter