آيا تبليغات اثري قصد خريد برند فروشگاهي دارد  يك چهارچوب مفهومی

170,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 22022
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 17
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله Journal of Product & Brand Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

هدف – يكي از روندهاي مهم در خرده فروشی ظهور برندهاي فروشگاهي اعلاء است. اگرچه برندهاي(نشان¬هاي تجاري) فروشگاهي نقش مهمي در استراتژی های فروشگاه¬هاي مواد غذایی ايفا ميكنند، بسیاری از فروشندگان قیمت را بر کیفیت ترجیح می¬دهند و اغلب تمايل به سرمايه¬گذاري روي ترفيعات فروشگاه دارند، در حالی که از تبلیغات نام تجاری غفلت مي¬كنند. هدف این مقاله ارائه یک چهارچوب مفهومی و ادغام عوامل مربوط به تبلیغات است که به صورت تجربی مورد آزمایش قرار گرفته است.

طرح / روش شناسی / رویکرد - داده ها از طریق یک نظرسنجی از 206 شرکت کننده به طور تصادفی در میان خریداران بزرگسال مواد غذایی جمع¬آوري گرديد. اين پژوهش از روش تحليل عاملي و تحلیل مسیر با AMOS 17  و مدل سازی معادله ساختاری (SEM)، بر اساس رويكرد حداکثر احتمال استفاده كرده است. 

یافته ها - نتایج تحقيق نشان¬دهنده اثرات ایجاد یک نام تجاری فروشگاهي قوی و پایدار از طریق تبلیغات و نوآوری است. کیفیت درک شده يك نام تجاری(برند) فروشگاهي به عنوان مهم ترین عامل در پیش¬بینی قصد خرید نام تجاری فروشگاهي شناخته شده است و تبلیغات اثر غیر مستقیمي بر کیفیت درک شده، از طریق متغيرهاي نشانه های بیرونی و كشش دوستداران تازه دارد.

 

پیامدهای عملی – به خرده فروشان توصیه مي¬شود تخصیص بودجه های تبلیغاتی خود را تغییر دهند. همراه با ترفيعات درون  فروشگاهي، خرده فروشان باید سرمایه گذاری بيشتري روي تبلیغات نام تجاری فروشگاهي و ارائه نوآوری، به منظور ایجاد یک نام تجاری قوی و پایدار كنند. هزینه های تبلیغات می تواند با رشد کل فروش فروشگاه و حاشیه ناخالص فروشگاه جبران گردد. 

چکیده لاتین

Purpose – The hottest trend in retailing is the emergence of “premium” store brands. Though store brands are treated as important players in grocery store strategies, many retailers prefer price over quality and often prefer to invest in store promotion, while neglecting brand advertising. This paper's aims are to propose a conceptual framework, integrating advertising-related psychographic factors which will be empirically tested.

 

Design/methodology/approach – Data were collected through a survey of 206 participants randomly recruited among adult grocery shoppers. The study employs a factor analysis method following path analysis using AMOS 17 and structural equation modeling (SEM), based on the maximum likelihood approach.

 

Findings – The results show the salience of creating a strong and sustainable store brand through advertising and innovation. A store brand's perceived quality was found to be the most important factor in predicting store brand purchase intention, and advertising was found to have an indirect effect on perceived quality, shaped through extrinsic cues and novelty lovers' tendency variables.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter