اثر متقابل گستردگی خط خدمات قائم بر برندهای اصلی نقش نوآوری کيفيت و مشارکت

180,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 22025
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 22
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Emerald
  • نام مجله Managing Service Quality
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان خانم پورسنجیده
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

هدف تحقیق: بررسی اندازه و درجۀ تأثیرگذاری، گستردگی نو¬آوری ادراک شده، کیفیت گستردگی و مشارکت مصرف کننده بر طرز برخوردهای متقابل نسبت گستردگی خط خدمات قائم جدیداً عرضه شد و بر برند اصلی هدف این مقاله می باشد.

روش تحقیق: یک بررسی تجربی با به کار ردن روش شناختی تحقیق با یک نمونه 664 نفری نمایندۀ پاسخگو از کل جمعیت مورد نظر برای تحقیق. تعداد سه پیش آزمون انجام و اجرا شدند. مدل¬سازی معادلۀ ساختاری حداقل مربعات جزئی و تجزیه و تحلیل واریانس کمک کردند که مسیرهای پیچیدۀ اسمی، تعدیل¬سازی و متغیر های تعدیل کننده، مورد آزمایش قرار گیرند.

یافته¬ها:  نوآوری گسترده و مشارکت مشتری به طور مثبت، رابطل بین گستردگی جدید و برند اصلی را تعدیل می-کنند. علاوه بر این، نوآوری ادراک شدۀ برند اصلی به طوری منفی اثر شدید نو آوری گسترده به طرز برخورد ها به سوی برند اصلی را تعدیل می کند. کیفیت ادراک شدل گستردگی فقط طرز برخوردهای متقابل را تعدیل نمی کند، بلکه بوسیلۀ گستردگی نو آوری (نو آوری گسترده) به طور جزئی تعدیل می شود.

مفاهیم/ محدودیت های تحقیق: تحقیقات بعدی باید انواع مختلف خدمات و کالاهای مصرفی را بررسی کنند تا نتایج را تعمیم دهند سایر ابعاد مشارکت نیز می توانند مورد آزمایش قرار گیرند.

 

مفاهیم کاربردی -  این تحقیق یافته های مهمی را برای مدیرانی فراهم می کند که مسؤل گستردگی یا انبساط خدمات عالی (ظریف) جدیداً ایجاد و عرضه شده هستند. هنگامی که یک گستردگی خط خدمات قائم را ارزیابی می کنند، مصرف کنندگان به طور فعالانه اطلاعات در دسترس را پردازش و پویش می کنند. بنابراین بازاریان (تاجران) باید هنگام برقراری ارتباط با کیفیت و نو اوری یک خدمات جدید مواظب باشند، زیرا هر دو عامل می توانند به مقدار چشمگیری بر طرز برخورد های متقابل نسبت به برند اصلی اثر گذار باشند.

چکیده لاتین

Purpose – The purpose of this paper is to examine the extent to which perceived extension innovativeness, extension quality, and consumer involvement affect reciprocal attitudes toward a newly launched vertical service line extension and the parent brand.
Design/methodology/approach – An empirical investigation using a survey methodology was conducted with a sample of 664 respondents representative of the target population. Three pre-tests were conducted. Partial least squares structural equation modeling and analysis of variance helped test the complex paths of nominal, mediating, and moderating variables.
Findings – Extension innovativeness, extension quality, and consumer involvement positively mediate the relationship between the new extension and the parent brand. In addition, parent brand perceived innovativeness negatively moderates the impact of extension innovativeness on attitudes toward the parent brand. Perceived quality of the extension does not solely mediate a reciprocal attitude but is partially mediated by extension innovativeness.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter