تاثیر دانش بر موفقیت نام تجاری آنلاین:  یک مدل مبتنی بر عامل برای افزایش سهم بازار آنلاین

300,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2016
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 30
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • وضعیت پرسشنامه مقاله فاقد پرسشنامه می باشد
  • جداول داخل مقاله ترجمه شده است
  • تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
  • مترجم یا مترجمان خانم مریم امیرپور
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
  • بخش ضمایم مقاله (Appendix) ترجمه شده
  • کیفیت ترجمه خوب

چکیده فارسی

پویایی انتشار مارک ها تا حدی ناشی از تعامل ناهمگون مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک اجتماعی و تصمیم گیری های مربوط به درگیری های اجتماعی است. شبیه سازی مبتنی بر عامل روشی است که به خوبی برای مدلسازی پویایی انتشار جمعی مناسب است. با استفاده از مکانیزم قیمت گذاری بهینه و داده های صنعت، در این مطالعه ، یک مدل مبتنی بر عامل را جهت تکرار روند تکاملی سهم بازار برای چند مارک آنلاین در حال رقابت ارائه می دهیم. مدل پیشنهادی به درک نقش دانش در انتشار مارک های رقابتی کمک می کند. این نشان می دهد هنگامی که مارک های متعدد با رقابت آنلاین، نوآوری، تصویر برند، ابزار های تبلیغاتی و کلمه ی (e-WOM) را به کار می گیرند، تمامی این عوامل بر تصمیم گیری های آنلاین خریداران تأثیر بسزایی دارند و بر عملکرد بازار آن مارک تاثیر می گذارند. مصرف کنندگان اغلب ارزش خود را بر اساس قیمت، کیفیت، رتبه بندی و غیره به ارمغان می آورند. هنگامی که مصرف کنندگان بیشتر بر ابزار های تبلیغاتی متکی هستند، e-WOM  تأثیر مثبتی بر سهم بازار دارد. بسته به اینکه آیا مزیت رقابتی شرکت در نوآوری، قیمت، محتوای وب یا استفاده از رسانه های اجتماعی است، استراتژی های مختلف آنلاین برای مارک های مختلف جهت موفقیت بازار استفاده می شود.

چکیده لاتین

The dynamics of brands diffusion emerge partly from heterogeneous consumers’ interaction in social e-commerce and this social interaction influences adoption decisions. The agent-based simulation is a methodology that is well suited for modeling collective diffusion dynamics. Using optimal pricing mechanism and industry data, we introduce an agent-based model to replicate the evolution process of market share for multiple brands competing online. The proposed model helps understand the role of knowledge in the diffusion of competitive brands. It shows that when multiple brands face online competition, innovativeness, brand image, self-perceived utility and electronic word of mouth (e-WOM) all have significant effect on online shoppers’ decisions and have a bearing on brands’ market performance. Consumers often derive their value (utility) of a brand based on price, quality, rating, etc. When consumers rely more on self-perceived utility, e-WOM has more positive effects on market share. Depending on whether a firm's competitive advantage is in innovation, price, web content, or use of social media, different online strategies should be employed for different brands to achieve market success.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter