ارتباط بازگشت سرمایه، ریسک و نقدینگی در معاملات با بسامد بالا: شواهدی از بازار سهام اسلو در نروژ

270,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2017
  • کد 24137
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 24
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Business Research
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • وضعیت پرسشنامه مقاله فاقد پرسشنامه می باشد
  • جداول داخل مقاله ترجمه نشده است
  • تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
  • مترجم یا مترجمان خانم مریم امیرپور
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
  • کیفیت ترجمه خوب

چکیده فارسی

هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین بازگشت سرمایه، ریسک و نقدینگی در معاملات با بسامد بالا است. تجزیه و تحلیل پانل برای سهام واحد برای بررسی این رابطه استفاده شده است. نتایج تجربی نشان می دهد که در معاملات با بسامد بالا ریسک ویژه نقش برجسته تری از ریسک سیستماتیک در قیمت گذاری دارایی ایفا می کند. اول، ریسک ویژه و نقدینگی تاثیر بسیار قابل توجهی بر بازگشت سرمایه دارد. دوم، هیچ شواهدی برای ارتباط معنی دار بین ریسک سیستماتیک و بازگشت سرمایه پیدا نشد. در نهایت، نقدینگی دارای اثر قابل توجه بالاتری بر ریسک ویژه نسبت به ریسک سیستماتیک دارد. نتایج تجربی مقاله به ادبیات موضوع قبلی در زمینه بسامد بالا کمک می کند. برخی از متون گذشته نشان می دهند که ریسک ویژه در رابطه با مبادلات با بسامد پایین اهمیت دارد، اما هنوز اثرات آن بر مبادلات با بسامد بالا بررسی نشده است.


 

ترجمه بخشی از مقدمه

ارتباط بین ریسک و بازگشت سرمایه یک موضوع مهم است، که مورد بحث بسیاری از محققان بوده است. این رابطه در نظریه CAPM توسط شارپ (1964) ، لینتنر (1965) ، و موسین (1966) به رسمیت شناخته شده است. مفهوم زیر بنای این نظریه این است که یک مجموعه متنوع از سهام کمتر از هر یک از اجزای آن مخاطره آمیز است (مولینز، 1982). ریسک کل شامل ریسک ویژه و سیستماتیک است؛ اثرات ریسک ویژه کاهش می یابد زیرا اوراق بهادار بیشتری به پرتفوی اضافه شده است. بنابراین سرمایه گذاری که یک پرتفوی به درستی متنوع دارد برای ریسک ویژه جبران نمی شود، بلکه فقط برای ریسک سیستماتیک جبران می شود. با این وجود، مرتون (1973)  و بوهم و همکاران (2009) استدلال می کنند که سرمایه گذاران نمی توانند پرتفوی به درستی متنوعی به دلیل اطلاعات ناقص سهام و وجود بسیاری از هزینه های مختلف در بازار مالی را نگه دارند. سرمایه گذاران مایل به سرمایه گذاری در سهامی هستند که با آنها آشنا هستند. بنابراین ریسک ویژه باید هنگامی در پیش بینی بازده سهام قیمت-گذاری شود که سرمایه گذاران مجموعه متنوعی از سهام را نگه داشته باشند، اما نه مجموعه ای که به درستی متنوع سازی شده است، و رابطه بین آنها می تواند مثبت باشد. مولینز (1982)  همچنین نشان می دهد که اوراق بهادار شرکت تا حدی در بازار مالی با هم حرکت می کنند، بنابراین حذف کامل ریسک خاص از یک مجموعه ساده غیر ممکن است. از این رو، ریسک ویژه باید در بازده سهام مقطعی قیمت گذاری شود.

هدف از این پژوهش، ارائه بررسی از نحوه قیمت گذاری ریسک نوسانات کل در مقطع بازده سهام است. تفاوت های بین این تحقیق و کار قبلی این است که ادبیات گذشته نمی ریسک ویژه را در سطح روزانه بررسی نکرده اند و داده های پانل سهام فردی را برای تجزیه و تحلیل به کار نگرفته-اند. بالاترین سطح بسامد داده مورد استفاده برای تخمین ریسک ویژه در سطح روزانه در پژوهش آنگ و همکاران (2006)یافت شد، در حالی که ریسک ویژه در این پژوهش با استفاده از اطلاعات روزانه برآورد شده است. این تحقیق رابطه بین ریسک و بازده را با مرتب سازی سهام ها در پرتفوی ها مانند ادبیات قبلی بررسی نمی کند، بلکه به بررسی تجزیه و تحلیل پانل سهام فردی می پردازد. اگر چه برخی تفاوت ها بین این مطالعه و مطالعات قبلی وجود دارد، نتایج حاصل از آن مطابق با مطالعات قبلی هستند.

 

به عنوان مثال، پیدا کردن رابطه منفی ریسک ویژه با بازده مطابق با یافته های مطالعات انجام شده توسط آنگ و همکاران (2006، 2009) است.

 

چکیده لاتین

This study examines the effects of consumer-based brand equity (CBBE) components (i.e., brand loyalty, brand awareness, perceived quality, and brand image) of luxury hotel brands on consumer brand attitude and purchase intention with brand performance as a contextual factor. Through a survey involving 327 tourists conducted in luxury hotels in Macau, results reveal that all four CBBE elements positively relate to brand attitude, and three directly influence purchase intention. Brand attitude mediates the relationship between four CBBE elements and purchase intention, and brand performance moderates the relationship between brand attitude and purchase intention. This study expands CBBE theory to include luxury hotel brands and contributes to the literature by clarifying the direct, indirect, and total effects of each CBBE element on brand attitude and purchase intention. In addition, the study identifies brand performance as a contextual factor rather than a consequence of brand equity and brand attitude.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter