تناسب استراتژیک بین استراتژی های نوآوری و محیط کسب و کار  در ارائه عملکرد کسب و کار

300,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2016
  • کد 25049
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 30
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله International Journal of Production Economics
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • وضعیت پرسشنامه مقاله فاقد پرسشنامه می باشد
  • جداول داخل مقاله ترجمه شده است
  • تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
  • مترجم یا مترجمان علی خدایی
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
  • کیفیت ترجمه متوسط

چکیده فارسی

این مقاله نقش محیط های کسب و کار را (در زمینه های پویایی و رقابتی بودن) به عنوان عوامل وقوع که میزان اثرگذاری انواع مختلف راهبردهای نوآوری (در زمینه های محصول و فرآیند) را در ارائه عملکرد کسب و کار، تحت تاثیر قرار می دهد، بررسی می کند. با استفاده از داده های 207 شرکت ساخت و تولید در استرالیا، این تحقیق نشان می دهد که محیط های پویا، تاثیر نوآوری محصول را بر روی عملکرد کسب و کار، قوی تر می کند. از سوی دیگر، محیط های رقابتی، تاثیر نوآوری محصول را بر روی عملکرد کسب و کار، ضعیف تر می کند، اما تاثیر نوآوری فرآیند را بر روی عملکرد کسب و کار محکم تر می کند. به طور کلی، این تحقیق، وجود تناسب راهبردی بین راهبردهای نوآوری در پویایی و نوآوری درمحصول و نیز بین راهبردهای رقابتی بودن و نوآوری در فرآیند را نشان می دهد. از سوی دیگر، رقابتی بودن همچنین وجود یک ناهماهنگی راهبردی با نوآوری محصول را نشان می دهد. دلالت های تئوریکی و عملی، بحث خواهند شد. 

 

ترجمه بخشی از مقدمه

اکثر مطالعات صورت گرفته درباره نوآوری، بر روی فهمیدن این موضوع تمرکز کرده اند که چگونه عوامل داخلی سازمانی مثل مدیریت ارشد، منابع انسانی، قابلیت های تکنولوژیکی، و فرهنگ سازمانی، بر نوآوری اثر می گذارند (آراگون-کورا و همکاران 2007؛ باتاچاریا و بلوچ 2004؛ کانتو و گونزالس 1999؛ دامانپور 1987؛ هرزوگ و لکر 2010؛ مورات و باکی 2011؛ اوکه و همکاران 2013؛ سابرامانیان و نیلاکانتا 1996). به همین دلیل، به نوآوری به عنوان یک فعالیتی نگاه می شود که در داخل کنترل یک شرکت وجود دارد و مدیریت می تواند کنترل یا اداره کند. در مقابل، دانش اندکی درباره تاثیر عوامل بیرونی بر نوآوری وجود دارد. اقدامات شرکت شامل فعالیتهای نوآوری آنها مشروط هستند و برخی وقتها توسط عوامل خارجی مثل تقاضای بازار (مشتری)، اقدامات رقیبان، یا هر قانون دولتی تحت تاثیر قرار می گیرند (کارونا و همکاران 2002؛ کوروچر و زیرولیا 2010؛ تائو و همکاران 2010؛ تریپساس 2008؛ یالابیک و فایرچیلد 2011). در این تحقیق ما روی تاثیر محیط های پویا و رقابتی بر روی راهبردهای نوآوری تمرکز می کنیم (لامپکین و دس 2001؛ ترید و همکاران 2005).

چکیده لاتین

This paper examines the role business environments (in terms of dynamism and competitiveness) as contingency factors which affect the effectiveness of different types of innovation strategies (in terms of product and process) in delivering business performance. Using the data of 207 manufacturing firms in Australia, this study shows that dynamic environments strengthen the effect of product innovation on business performance. Competitive environments, on the other hand, weaken the effect of product innovation on business performance, but strengthen the effect of process innovation on business performance. Overall, this study demonstrates the strategic fit between dynamism and product innovation strategy as well as between competitiveness and process innovation strategy. On the other hand, competitiveness also shows a strategic mismatch with product innovation. The theoretical and practical implications are discussed.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter