محیط کار اخلاقی، تعهد عاطفی و عملکرد خدمات پیشگیرانه مشتری: تست اثرات میانجی گرایانه سیاست های سازمانی

380,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2017
  • کد 21148
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 20
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Retailing and Consumer Services
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • وضعیت پرسشنامه مقاله فاقد پرسشنامه می باشد
  • جداول داخل مقاله ترجمه شده است
  • تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
  • کیفیت ترجمه خوب

چکیده فارسی

در این مطالعه، تاثیرات میانجی گرایانه سیاست های سازمانی بر روابط بین کار اخلاقی و دو مورد از متغیرهای بازدهی کارکنان (تعهد عاطفی و عملکرد خدماتی پیشگیرانه مشتری) بررسی شده است. همچنین از 200 پاسخ تحقیقاتی که از شش مرکز خرید جمع آوری شده استفاده کرده ایم، ما دریافتیم که شرایط محیط اخلاقی درک شده، تأثیر مستقیمی بر درک کارکنان از سیاست های سازمانی، تعهد عاطفی و عملکرد خدمات پیشگیرانه مشتری دارد. علاوه بر این، سیاست های سازمانی درک شده، بخشی از ارتباط بین محیط اخلاقی و تعهد عاطفی است، اما برای محیط اخلاقی و رفتار خدمات پیشگیرانه مشتری اینگونه نیست . ما توصیه می کنیم فروشندگان محیط اخلاقی را جهت تقویت مزیت رقابتی خود توسعه دهند.

 

مقدمه

در صنعتی با تغییرات سریع در روند و ترجیحات و رقابت شدید (لانگ و همکاران، 2013)، کسب و کارهای خرده بیشتر و بیشتر بر عوامل سازمانی تمرکز می کنند تا بتوانند در میدان رقابت باقی بمانند (هی و همکاران، 2011؛ لی و همکاران، 2012) . یکی از این عوامل سازمانی، محیط کاری اخلاقی است. محیط کاری اخلاقی برای ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان (اسچوکر و هارت لاین، 2005) بسیار قابل اهمیت است. در زمینه تمرکز بر صنعت خرده فروشی، آدامز و همکاران (2001) نتیجه گرفتند که کارکنان در تمام سطوح، رفتار مثبت بیشتری در سازمان هایی با محیط کاری اخلاقی نسبت به سازمان هایی بدون محیط کاری اخلاقی دارند. این مطالعه جهت تقویت شناخت ما نسبت به تأثیرات محیط اخلاقی بوسیله بررسی روابط آن با سیاست های سازمانی، تعهد عاطفی و رفتار حرفه ای ویژه خدماتی است: عملکرد خدمات پیشگیرانه مشتری.

بازنگری در مورد مقالات اخلاقی و مقالات خدمات مشتری، نیاز به این مطالعه را پشتیبانی می کند. اولا، استراتژی سازمانی که تلاش برای دستیابی به خدمات عالی مشتری را فراهم می کند، نیاز به تحلیل سیاستهای منابع انسانی در شیوه های خدمات مشتری دارد (کروتز و همکاران، 2005). اگر چه مطالعات انجام شده در صنعت خرده فروشی، چگونگی تاثیر سیاست های مدیریت منابع انسانی بر رفتار خدمات مشتری را تعیین می کند (آشیل و همکاران، 2015؛ دیمیتریادیس، 2007؛ اسویمبرگ 2014؛ ژاویر، 2015) تا مکانیزمی که از طریق آن محیط های اخلاقی تحت تأثیر نتایج کاری قرار می گیرند، برای مثال عملکرد پیشگیرانه خدمات مشتری شناخته شوند (آشیل و همکاران، 2015؛ دیمیتریادیس، 2007). ثانیا، این مقاله به مکانیزم های عمومی که از آن طریق محیط اخلاقی روی نگرش و رفتار کارکنان تأثیر می گذارد (کاکمر و همکاران، 2013)، به خصوص از نظر چگونگی تعامل اخلاقی با سیاست های داخلی، مرتبط می شود . (گوتسیز و کورتزی، 2010؛ ویگودا-گادوت، 2007).

ثالثا، سیاست های پرداخت و تبلیغات سازمان، ابعاد کلیدی این سیاست هاست (کاکمر و فریس، 1991). پاسخ های کارکنان و درک آنها از سیستم های پاداش در یک جامعه وابسته به جمعیت می تواند نسبت به جامعه فردگرایانه متفاوت باشد (کاکمر و کالسون، 1997). به عنوان مثال، مدیران چینی هنگام تصمیم گیری در مورد جریمه کارکنان، تأکید بیشتری بر عملکرد کارکنان دارند (ژو و مارتوسچیو، 2001). با توجه به اهمیت روابط و سایر عوامل مرتبط (یاماگیشی و همکاران، 1998؛ پون، 2004)، شیوه های پاداش دهی ممکن است به صورت قابل قبول تر در یک جامعه جمعی گرا پذیرفته شوند. این یافته ها به بررسی پویایی میان محیط اخلاقی و سیاست های سازمانی در یک جامعه جمع گرایانه، مانند مالزی نیاز دارد، که در مطالعه حاضر تعیین شده است.

رابعا، مطالعات اخير نشان می دهد رفتارهاي اختياري كاركنان فراتر از رفتارهاي داخلی خدمات گرایانه، قابل تعمیم است (چونگ و لیائو، 2010؛ بوون، 2016). با توجه به اینکه کسب و کارهای خرده فروشی به کارکنان اصلی بستگی دارد تا نیازهای مشتریان را شناسایی و برآورده کنند، لازم است که عملکرد خدمات پیشگیرانه مشتری (PCSP) خود را نیز بررسی کنند (آکفلت و کوته، 2005؛ بوون، 2016؛رنک و همکاران، 2007).

 علاوه بر این، PCSP هنوز هم یک ساختار نسبتا جدید است، مقدمات آن تا حد زیادی کشف نشده است. بدین ترتیب، شناخت چگونگی تاثیرگذاری محیط اخلاقی و سیاست های سازمانی PCSP ، درک ما را از صنعت خرده فروشی، هم از لحاظ نظری و هم عملی، افزایش می دهد. در بخش های زیر، ما مروری بر متغیرهای این مقاله خواهیم داشت و سپس فرضیه های خود را ارائه می دهیم. پس از آن، روش ها و یافته های مطالعه را توصیف می کنیم. ما این مقاله را با بحث و توضیحات مفاهیم مطالعه به پایان می رسانیم.

 


 

مدل مقاله


چکیده لاتین

This study examined the mediating effects of organizational politics on the relationships between ethical work climate and two employee outcomes: affective commitment and proactive customer service performance. Using 200 survey responses collected from six shopping malls, we found that perceived ethical work climate had a direct effect on employee perceptions of organizational politics, affective commitment and proactive customer service performance. Moreover, perceived organizational politics partially mediated the relationship between ethical climate and affective commitment, but not that between ethical climate and proactive customer service behavior. We recommend retailers develop ethical climate to strengthen their competitive advantage.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter