عوامل محرک و روش استراتژیک برای اجرای مناسب فعالیت های سبز در هتل های ستاره دار

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2018
  • کد 104
  • تعداد صفحات ترجمه ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله International Journal of Hospitality Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد

چکیده فارسی

هدف اصلی این پژوهش بررسی مدل برد – برد برای درخواست تقاضای مزیت رقابتی محیط زیست می باشد. روش های تحقیق شامل نظرسنجی های دو مرحله ای می باشد. اولین نظر سنجی و دومین نظرسنجی به ترتیب از 205 و 208 نفر از مدیران هتل های ستاره دار در تایوان انجام شده است. این پژوهش با اقتباس از روش PLS به منظور بررسی فعالیت های سبز و بررسی روابط بین عوامل تعیین کننده (فشارهای نهادهای خارجی و داخلی ) و تاثیرگذاری بر اجرا وعملکرد فعالیت های سبز (عملکرد زیست محیطی و مزیت رقابتی) انجام گرفته است.

نتایج پژوهش نشان میدهد فعالیت های سبز اثر قابل توجه مثبتی به نوبه خود درعملکرد دارد. این پژوهش همچنین نشان میدهد که فعالیت های سبز اثر میانجیگری بر روی تعیین کننده ها و عملکرد دارد.علاوه بر این، عملکرد محیطی تاثیر مثبتی بر رابطه بین فعالیت های سبز و مزیت رقابتی دارد. سرانجام، این مطالعه یک روش استراتژیک سه مرحله ای را پیشنهاد می کند.



جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .

متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.
 

 

 
 

چکیده لاتین

This study aims to examine a win-win model for hotel competitive advantage and appeal to environmental protection demands. Research methods include two-phase quantitative surveys. From the first survey with 205 and the second with 281 directors of star-rated hotels in Taiwan, this study adopts PLS to investigate green activities and verify the relationships between determinants (i.e., external institutional pressures and internal slack resources) affecting green activity implementation and performances (i.e., environmental performance and competitive advantage). The results indicate that determinants have significant positive effects on hotel implementation of green activities and that, in turn, have significant positive effects on performances. This study also found that green activities have a mediating effect on the relationships between determinants and performances. Moreover, environmental performance has a mediating effect on the relationship between green activities and competitive advantage. Finally, this study proposes a three-phase strategic procedure for implementing suitable green activities in star hotels.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter