محصولات لوکس برای توسعه نام تجاری و ارزش نام تجاری (برند)

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2018
  • کد 105
  • فرمت فایل Pdf
  • تعداد صفحات ترجمه ترجمه نشده است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Retailing and Consumer Services
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد

چکیده فارسی

هدف اولیه این تحقیق ایجاد چارچوب به منظور گسترش برند محصولات لوکس و کشف این موضوع است که آیا ارزش نام تجاری از محصولات برند اصلی می تواند به برند خدمات منتقل شود.علی رغم مزایای بسیاری که از طریق اجرای استراتژی های پیشرفته برند در صنعت لوکس به دست می آید، موانع متعددی وجود دارد که بر روی نام تجاری توسعه یافته و نام تجاری اصلی تاثیر منفی می گذارد. 

باتوجه به اینکه تأثیر منفی برتری در نام تجاری  به صورت عمودی (منظور از برند عمودی بیان کننده معرفی یک دسته محصول یا خدمات در همان دسته محصول به صورت برند اصلی می باشد - توضیحات مترجم) در مطالعات قبلی وجود دارد، این مطالعه بر گسترش برند بصورت افقی (منظور از برند بصورت افقی این است که نام تجاری فراتر از طبقه محصول یا خدمات می باشد –توضیحات مترجم ) برای ارزیابی و پیش بینی نتایج مثبت احتمالی در فرآیند توسعه نام تجاری متمرکز شده است. بنابراين، در اين تحقيق، نقش ارزش سهام برند، خصوصا در هنگام استفاده از برند لوکس براي معرفي برند هاي خدمات پيش بيني شده در رابطه با چارچوب نظري ارزش ويژه برند مورد بررسي قرار گرفته است. علاوه بر این، تفاوت قصد خرید در بین گروه های جمعیتی مورد آزمون قرار گرفت، زیرا ممکن است فرصتی را برای توسعه استراتژی جدید ارائه دهد.


بخشی از ترجمه مقدمه 

 

برند در صنعت کالاهای لوکس رقابتی عامل بسیار مهمی می باشد زیرا به کمک آن می توان وفاداری به خدمات و محصولات را تحت تاثیر قرار داد. (لا و لی ، 1999) تاثیر نام تجاری (برند) قوی در صنایع لوکس با تکنولوژی بالا به شدت افزایش می یابد. به طور مشخص ، میزان تقاضا و افزایش سهم بازار خودروهای برند لوکس در کشورهای در حال توسعه مانند چین و امریکای جنوبی افزایش یافته است. به عنوان مثال، مرسدس بنز که یک برند خودرو لوکس در حال توسعه رشد می باشد در سال 2009 در چین  با 68500 واحد به رشد  77درصدی سالیانه دست یافته است. (کوزوکی ، 2012) اخیرا برند خودرو های لوکس در چین فروش بالایی را نشان می دهد. به طور خاص میزان فروش برند آئودی (Audi)  در سال 2010 از تعداد 227938 واحد به تعداد 578931 واحد در سال 2014 رسیده است.

در نتیجه تعداد زیادی از شرکتهای برندهای لوکس اتومبیل استراتژی های متفاوت بازاریابی را جهت افزایش فروش در بازارهای نوظهور انجام میدهند. به منظور گسترش  و توسعه موفق تر محصولات و خدمات درک و شناخت برند خود از رقبا بسیار مهم است. تعدادی از برندهای لوکس محصولات خود را در طی سالها معرفی کرده اند. استراتژیهای توسعه برند با سرمایه گذاری بر روی حقوق صاحبان سهام اصلی فرصت سود اوری قابل توجهی را فراهم می کنند  (داوران اندرسون، 1994). به عنوان نمونه، برندهای معروف Prada  و Gucci کار خود را با تولید کفش آغاز کردند و در نهایت با تولید کیف های دستی لوکس با موفقیت وارد بخش صنعت مد لوکس شدند. به هر حال ، همیشه یک برند لوکس با توجه به دلایل مختلفی که بر ارزیابی مصرف کنندگان تاثیر میگذارد موفق نخواهد بود . شکست در گسترش برند به ویژه برای برندهای مشهور می تواند تاثیر منفی بر ارزش برند اصلی داشته باشد.

 


جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .

متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.
 

 

 

 

چکیده لاتین

The aim of the present study is to establish a framework for the study of luxury brand extension and to discover whether the brand equity of the parent product brand can be transferred to the extended service brand. Despite many benefits achieved by implementing successful brand extension strategies in the luxury industry, there are several obstacles that negatively influence both the extended brand and the parent brand. Because a negative effect of the vertical brand extension was found in past studies, this study focused on the horizontal brand extension to evaluate and predict possible positive outcomes in the horizontal brand extension process. Thus, this study investigates the role of brand equity, especially when the luxury brand was used to introduce upscaled service brands, in relation to a theoretical framework of brand equity. Additionally, the difference in the purchase intention among demographic groups was examined as it might offer an opportunity for developing a new strategy.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter