چگونه مشتریان شما در فرآیند ایجاد ارزش برند با ارزش می شوند؟  توسعه یک مقیاس در خلق ارزش مشتری

220,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2018
  • کد 22170
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 29
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Business Research
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • وضعیت پرسشنامه مقاله فاقد پرسشنامه می باشد
  • جداول داخل مقاله ترجمه شده است
  • تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
  • مترجم یا مترجمان علی خدایی
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
  • کیفیت ترجمه متوسط

چکیده فارسی

علیرغم افزایش روز افزون مطالعات در خصوص ایجاد و خلق ارزش مشترک ، به طور کلی مطالعات در زمینه ایجاد ارزش برند همچنان محدود باقی مانده است. به طور خاص میزان مشارکت مصرف کنندگان در فرآیند ایجاد مشترک ارزش برند روشن نیست. این تحقیق مجموعه ای شامل هشت پژوهش را در زمینه  مقیاس اندازه گیری ایجاد ارزش مشترک مشتری (CCCV)   توسعه می دهد و به شرکت ها در ارزیابی ارزش مشتریان در فرآیند ایجاد مشترک ارزش برند کمک می کند. نتایج پژوهش نشان میدهد که خلق ارزش مشترک مشتری (CCCV)  یک ساختار چند بعدی است و شامل دو عامل مرتبه بالا و هفت بعد دیگر شامل :منابع تحت مالکیت مشتری (شامل دانش در زمینه برند، مهارت ها در زمینه برند، خلاقیت در برند و وابستگی به برند) و انگیزه مشتری (علاقه داشتن به برند، اعتماد به برند و تعهد به برند) است. بعلاوه، مقیاس ایجاد ارزش مشترک مشتری (CCCV)   اعتماد و اطمینان مشتریان نسبت به برند را نیز مورد ارزیابی قرار می دهد. چارچوب ایجاد ارزش مشترک مشتری (CCCV)  به مدیران بازاریابی در درک اینکه چگونه مشتریان می توانند در ایجاد ارزش برند شرکت مشارکت داشته و میزان مشارکت مشتریان در فرآیند ایجاد مشترک یک برند چقدر است کمک می نماید.

چکیده لاتین

Despite an increasing amount of research on co-creation of value, in general, research on brand value co-creation remains limited. Particularly, how much value customers contribute to the brand value co-creation process remains unclear. This research develops in a series of eight studies the Customer Co-Creation Value (CCCV) measurement scale that helps firms assess the value of customers in the brand value co-creation process. The findings reveal that CCCV is a multidimensional construct consisting of two higher-order factors and seven dimensions: customer-owned resources (including brand knowledge, brand skills, brand creativity, and brand connectedness) and customer motivation (comprising brand passion, brand trust, and brand commitment). Further, the CCCV scale reliably and validly gauges the value customers contribute to a firm's brand. The CCCV framework helps marketing managers understand how customers can contribute to a firm's brand value co-creation efforts and how much value customers contribute to a brand in the co-creation process

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter