قدرت بازاریابی تجربی : بررسی تاثیر تجربه برند  و بازاریابی چند حسی بر قدرت برند از طریق ارزش درک شده مشتری و قدرت برند

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2018
  • کد 106
  • فرمت فایل ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Springer
  • نام مجله Journal of Brand Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد

چکیده فارسی

ارائه خدمات منحصربه فرد و به یاد مدنی به مشتریان جهت ایجاد یک رابطه مثبت بین مشتری و برند یکی از چالش های کلیدی برای مدیران برند می باشد. از این رو، رویکردهای بازاریابی تجربی یکی از جذابترین حوزه ها می باشد که توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. با این حال، در مورد چگونگی طراحی تجارب برند چند حسی که منجر به قدرت قوی برند و پایدار می شود، به مشتریان با ارزش بالا درک شده، شناخته شده نیست. برای درک بهتر روابط علی بین بازاریابی حسی، تجارب برند، ارزش مشتری درک شده و قدرت برند، مطالعه تجربی را در صنعت خدمات متمایز، هتل های لوکس انجام دادیم که الگوی خوبی برای یادگیری در مورد رویکردی است که همه حس ها را هدف قرار می دهد. نتایج تحقیق ما بر این فرض استوار است که بازاریابی چند حسی یک وسیله مهم برای ایجاد تجربه تجاری است. هر دو عامل اصلی ارزش مشتری درک شده و به طور قابل توجهی بر قدرت برند تاثیر می گذارد. علاوه بر این، ساختار علمی شناسایی، بینش مربوطه را در مورد اینکه کدامیک از مولفه های ارزش درک شده مشتری (مالی، عملکردی، اجتماعی و فردی) به طور خاص تحت تاثیر تجربه بازاریابی حسی و تجاری قرار می گیرند، ایجاد می کند. از این رو، یافته ها سرنخ های جالبی را برای طراحی امید بخش بازاریابی تجربی ارائه می کنند.


 

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .

متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.
 

 

 

چکیده لاتین

Providing customers with unique and memorable experiences to establish a positive customer–brand relationship has become one of the key challenges for brand managers. Hence, approaches to experiential marketing that appeal to all senses have increasingly gained attention. However, little is known about how to design multisensory brand experiences that lead to high and sustainable brand strength and provide the customers with a high perceived value. To better understand the causal relationships among multisensory marketing, brand experience, customer perceived value and brand strength, we conducted an empirical study in a distinctive service industry, luxury hotels that provides a good role model for learning about an approach that targets all senses. The results of our study support the assumption that multisensory marketing is an important means to establishing brand experiences. Both are key drivers of customer perceived value and significantly influence the brand strength. Moreover, the identified causal structure reveals relevant insights into the question of which components of customer perceived value (financial, functional, social and individual) are particularly influenced by multisensory marketing and brand experience, establishing brand strength. Hence, the findings provide interesting clues for the design of promising experiential marketing.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter