اثر طراحی تصویری وب سایت بر روی خرید آنلاین: بررسی در مورد جنسیت

380,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2016
  • کد 22172
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 33
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Computers in Human Behavior
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • وضعیت پرسشنامه مقاله فاقد پرسشنامه می باشد
  • جداول داخل مقاله ترجمه شده است
  • تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
  • مترجم یا مترجمان خدایی
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
  • کیفیت ترجمه خوب

چکیده فارسی

با در نظر داشتن تبلیغات وب به عنوان یک صنعت بزرگ، شناخت اثربخشی تبلیغات اینترنتی بسیار مهم است. در این تحقیق، هدف از طراحی تصویری وب سایت تبلیغاتی (WAVD) در چارچوب یک مدل یکپارچه مورد بررسی قرار گرفته است. 9 فرضیه در یک مجموعه داده از 316 مشاهده جمع آوری شده و از طریق پرسشنامه جمع آوری و مورد آزمایش قرار گرفتند. نتایج مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) نشان می دهد که نشانه های تصویری وب سایت تبلیغاتی از طریق نگرش های تبلیغاتی و نگرش های نام تجاری بر اهمیت خرید مصرف کنندگان تأثیر می گذارد، اما تأثیر مستقیمی بر قصد خرید ندارد. نتایج بیشتر در مورد نقش میانجی گر جنسیت نشان می دهد که نشانه های تصویری وب سایت تاثیر مستقیمی بر قصد خرید مصرف کنندگان مرد دارد. این مطالعه به درک نقش ابعاد تصویری در شکل گیری قصد خرید آنلاین کمک می کند.


ترجمه بخشی از مقدمه

استفاده از تبلیغات اینترنتی در سال 1994 آغاز شد، زمانی که اولین تبلیغات بنری در Hotwired.com برای AT & T نمایش داده شد (هولیز، 2005)، و از آن به بعد، اینترنت به یک رسانه مهم تبدیل شد که شرکت ها محصولات و خدمات خود را در آن تبلیغ می کنند. براساس گزارش اخیری که توسط اداره تبلیغات تعاملی منتشر شده است (IAB، 2014)، درآمد تبلیغات اینترنتی در نیمه اول سال 2014 به 23 میلیارد دلار رسیده است، و در مقایسه با مدت مشابه سال 2013، 15 درصد افزایش یافته است. در سال های آینده پیش بینی می شود هزینه های تبلیغات اینترنتی از تمامی رسانه های تبلیغاتی، مانند تبلیغات تلویزیونی بیشتر باشد. تبلیغات اغلب به عنوان اصلی ترین ابزار بازاریابی با تاثیر بالا روی تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود (کیانگ، راقو و شانگ ، 2000). در زمینه اینترنت، اکثر محققان بر این باورند که توجه بیشتری به طراحی تصویری وب (WAVD) راهی برای دستیابی به اهداف آنهاست (چو، 1999؛ دوفت، 2015، ماندز و لیوا، 2015، پیترز، ودل ، باترا ، 2010). دلیل این امر تعداد مناسبی از تحریک کننده های سایت ها برای جلب توجه مصرف کنندگان است. کاربران آنلاین به طور متوسط تنها 6.4 ثانیه را در هر صفحه از نتایج موتور جستجو صرف می کنند (هاتچکیس، 2006)، و معمولا در 2 دقیقه اول تصمیم می گیرند سایت را ترک کنند یا در آن بمانند (داهال، 2011). بنابراین، شناخت بیشتر کارآیی تبلیغات وب و طراحی آن ضروری است، زیرا زیبایی تبلیغات برای جلب توجه تماشاگران امر مهمی است.

چکیده لاتین

With web advertising growing to be a huge industry, it is important to understand the effectiveness of web advertisement. In this study we investigate the effects of web advertising visual design (WAVD) purchasing intention within the framework of an integrated model. Nine hypotheses were developed and tested on a dataset of 316 observations collected via a questionnaire survey. The results of structural equation modeling (SEM) indicate that while web advertising visual cues influence consumers' purchasing intention through advertising attitudes and brand attitudes, they do not have direct effects on purchasing intention. Further results on the moderating role of gender suggest that web advertising visual cues have direct effect on consumers' purchasing intention for male groups but not for female groups. This study contributes to the understanding the role of visual dimensions in forming online purchase intentions.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter