نوآوری، مدیریت منابع انسانی پایدار و رضایت مشتری

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2019
  • کد 110
  • تعداد صفحات ترجمه ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله International Journal of Hospitality Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد

چکیده فارسی

هدف این مقاله بررسی چگونگی تاثیر رفتارهای پایدار منابع انسانی بر رابطه رضایت مشتری با نوآوری در هتل های سوئدی می پردازد.  هتل های شرکت کننده در این پژوهش بر اساس مشارکت آنها در دو شیوه مدیریت منابع انسانی پایدار، به چهار گروه تقسیم شدند. یافته ها نشان می دهد که ارتباط بین نوآوری و رضایت مشتری بستگی به شیوه های مدیریت منابع انسانی پایدار در سازمان دارد. اگرچه نوآوری و شیوه های مدیریت منابع انسانی پایدار بر رضایت مشتری تاثیر مثبت می گذارد، تعامل آنها نشان می دهد که این فرد می تواند جایگزین دیگری برای دستیابی به رضایت مشتری برتر باشد. این مطالعه نشان می دهد که شیوه های مدیریت منابع انسانی پایدار، توانایی هتل در ایجاد نوآوری و رضایت مشتریان را افزایش می دهد. رابطه بین شیوه های مدیریت منابع انسانی پایدار و نوآوری مورد بحث قرار گرفته است.


جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .

 

متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.


چکیده لاتین

The purpose of this paper is to explore how sustainable human resource management (HRM) practices impact the innovation-customer satisfaction relationship in Swedish hotels. Responding hotels were profiled into four groups based on their involvement in two sustainable HR practices. The findings indicate the relationship between innovation and customer satisfaction is dependent on sustainable HR practices in the organization. Although innovation and sustainable HR practices impact customer satisfaction positively, their interaction suggests that the one can substitute the other to achieve superior customer satisfaction. The study concludes that sustainable HR practices enhance a hotel’s capability to innovate and to have satisfied customers. The relationship between sustainable HR practices and innovation is discussed

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter