مدل سازی ارتباط بین ارزش درک شده هتل، رضایت مشتری و وفاداری مشتری

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2018
  • کد 113
  • تعداد صفحات ترجمه ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Retailing and Consumer Services
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد

چکیده فارسی

این مطالعه با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری  رابطه بین ابعاد ارزش درک مشتری، رضایت مشتری و وفاداری مشتری را در حوزه هتلداری بررسی می کند. روش اصلی این مطالعه مفهوم سازی ارزش درک شده هتل به عنوان یک ساختار چندبعدی از هفت بعد با ابعاد شناختی و شناخت عاطفی می باشد 

پنج بعد از این هفت بعد؛ به طور خاص، خود کامروایی، قیمت، کیفیت، معامله، ابعاد هودونیک تاثیر مستقیم و مثبتی بر رضایت مشتری و / یا وفاداری مشتری دارند. دو بعد ابعاد ارزش درک شده هتل (زیبایی شناسی، اعتبار) هیچ تاثیر مثبتی بر روی رضایت مشتری یا وفاداری مشتری نداشت. همچنین مشخص شد که ابعاد ارزش درک هتل (هدیونیک، قیمت، کیفیت، معامله) تاثیر مثبتی بر ارزش و وفاداری مشتری از طریق رضایت مشتری به عنوان یک واسطه داشتند و در نهایت، رضایت مشتری تأثیر مثبتی بر وفاداری مشتری داشت.


 مدل مقاله


 
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .
 
متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.

 

چکیده لاتین

This study using structural equation modelling (SEM) investigates the relationship between the dimensions of customer perceived value, customer satisfaction, and customer loyalty in the context of hotels. The main procedure of this study was to conceptualise hotel perceived value as a multidimensional construct of seven dimensions with both cognitive and affective aspects. Five out of these seven dimensions; specifically, the self-gratification, price, quality, transaction, hedonic dimensions were then found to have a significant direct positive effect on customer satisfaction and/or customer loyalty. Two dimensions of hotel perceived value (aesthetics, prestige) were found to have no significant direct positive effect either on customer satisfaction or customer loyalty. It was also found that four hotel perceived value dimensions (hedonic, price, quality, transaction) had an indirect significant positive effect on customer loyalty through customer satisfaction as a mediator. Finally, customer satisfaction was found to have a direct positive effect on customer loyalty.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter