قدرت در کانال های توزیع – استراتژی طبقه بندی عرضه کنندگان برای توازن قدرت

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2016
  • کد 138
  • تعداد صفحات ترجمه ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management

چکیده فارسی

این مقاله بر روی تسلط خریدار به سمت وابستگی متقابل ما بین خریداران و تامین کنندگان در یک کانال توزیع تمرکز دارد. این مقاله به معرفی یک مطالعه موردی که از طریق مصاحبه عمیق و مشاهدات مشارکتی جمع آوری شده است می پردازد. این روابط بین یک تامین کننده چوب و مشتریان آن در بخش خانه سازی بررسی می شود. ما تاکید می کنیم که اهمیت دادن به اقدامات در نظر گرفته شده برای تغییر تعادل قدرت، به جای تمرکز تنها به اعتماد است. تعادل قدرت در روابط دو جانبه پویا بوده و موقعیت های قدرت باید بطور مرتب دوباره ارزیابی گردد. یک منبع قدرت مهم، عدم تقارن اطلاعاتی است که در اطلاعات تامین کننده در مورد محصولات، تقاضای منطقه ای و محلی و استفاده از محصولات را نشان داده می شود. برای مشارکت کنندگان، ما امکان استفاده از منابع قدرت غیر اجباری مانند عدم تقارن اطلاعات را به منظور افزایش قدرت نسبی نشان می دهیم. علاوه بر این، باز بودن در مورد موقعیت قدرت بین یک خریدار و یک فروشنده می تواند همکاری کارآمدتری را میان آنان ایجاد نماید.



جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .
 
متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.

 

 

 

چکیده لاتین

This paper focuses on the move from buyer dominance toward interdependence between buyers and suppliers in a distribution channel. The paper introduces a case study collected through in-depth interviews and participative observations. It examines the relationships between a timber supplier and its customers in the builders' merchants sector. We stress the relevance of considering actions intended to change the power balance, rather than focusing only on trust. The power balance in a dyadic relationship is dynamic, and power positions need to be constantly re-evaluated. An important power resource is information asymmetry, manifested in the supplier's information about: products, regional and local demand, and the usage of the products. For practitioners, we highlight the possibility of exerting a non-coercive power resource, such as information asymmetry, in order to increase the relative power. Furthermore, being open about the power position between a buyer and a seller can foster a more efficient collaboration.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter