پذیرش تکنولوژی چند رسانه ای برای یادگیری و تفاوتهای جنسیتی

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2019
  • کد 141
  • تعداد صفحات ترجمه ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Computers in Human Behavior
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • وضعیت پرسشنامه مقاله دارای پرسشنامه می باشد

چکیده فارسی

در حالی که آموزش دهندگان  بیشتر به طور بالقوه ای از فناوری های چند رسانه ای برای یادگیری ترکیبی آنلاین استفاده می کنند، پژوهش های زیادی در مورد این که آیا تکنولوژی چند رسانه ای پذیرفته شده توسط فراگیران مورد استفاده قرار گرفته ، وجود ندارد. در این مطالعه، ما استفاده و کاربرد فناوری چند رسانه ای برای یادگیری ترکیبی انلاین را مورد بررسی قرار می دهیم و برای درک بهتر مکانیزم پذیرش،  یک مدل یکپارچه را پیشنهاد می دهیم.علاوه بر این، در این تحقیق، تفاوت جنسیتی به عنوان عامل میانجی  در مدل یکپارچه مورد بررسی قرار می گیرد. مدل تحقیق پیشنهادی با داده های جمع آوری شده از سه کلاس ترکیبی آنلاین که در آن تکنولوژی چند رسانه ای برای یادگیری استفاده شده است، مورد ارزيابی قرار گرفته است. نتایج به دست آمده از تجزیه و تحلیل نشان می دهد که فناوری چندرسانه ای به طور مثبت بر درک کاربر در یادگیری تاثیر گذار بوده و آن به نوبه خود بر پذیرش تکنولوژی چند رسانه ای برای یادگیری تاثیری مثبت خواهد داشت. علاوه بر این، مدل یکپارچه، قدرت تفسیر متغیر وابسته نهایی را افزایش می دهد، پذیرش واقعی تکنولوژی چند رسانه ای. ما همچنین تأثیر میانجی تفاوت جنسیتی را در پذیرش تکنولوژی چند رسانه ای برای یادگیری پیدا کردیم.


جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .
 
متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.

 

 

 

چکیده لاتین

While more educators are increasingly using multimedia technology for online and blended learning, there has not been much research on whether and how multimedia technology is accepted and used by learners. In this study, we examine the adoption of multimedia technology for online and blended learning. In order to better understand its adoption mechanism, we propose an integrated model, which extends the technology acceptance model with task technology fit theories. Furthermore, this study investigates gender difference as a moderator in the integrated model. The proposed research model has been assessed with the data collected from three online and blended classes where multimedia technology has been used for learning. The results obtained from the partial least squares analysis show that multimedia technology positively affects the user's perception of fit in learning, which in turn positively affects the adoption of multimedia technology for learning. In addition, the integrated model increases the explanatory power of the final dependent variable, actual adoption of multimedia technology. We also found the moderating effect of gender difference in the adoption of multimedia technology for learning.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter