بررسی ارتباط بین کنترل های بازاریابی و عملکرد شرکت: اثر میانجی ظرفیت یادگیری متمرکز بر بازار

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2019
  • کد 142
  • تعداد صفحات ترجمه ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Business Research
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • وضعیت پرسشنامه مقاله دارای پرسشنامه می باشد

چکیده فارسی

این مطالعه براساس معادلات مدل ساختاری  و مجموعه ی فازی تطبیقی کیفی به منظور ارزیابی اینکه چگونه کنترل های رسمی و غیررسمی بازاریابی بر روی عملکرد شرکت موجب افزایش قابلیت یادگیری متمرکز در بازار میگردد ایجاد شده است . نتایج معادلات ساختاری نشان می دهد که کنترل های رسمی تاثیر مستقیم بر قابلیت یادگیری متمرکز بر بازار و در نتیجه بر عملکرد شرکت دارند در حالیکه کنترل های غیر رسمی این تاثیر مثبت را تقویت می کنند. علاوه بر این ، نتایج مجموعه فازی نشان میدهد که تمام تنظیمات مرتبط با یدادگیری با تمرکز بالا و / یا عملکرد قوی شرکت منعکس کننده کنترل های غیر رسمی بالا است. نتایج نشان میدهد که کنترل های غیر رسمی به عنوان " عوامل بهداشتی " مورد نیاز بوده اما برای ایجاد توانایی یادگیری متمرکز بر بازار و یا عملکرد شرکت کافی نیستند. در نهایت استراتژی کسب و کار شرکت (به عنوان مثال: رهبری هزینه، تمایز و یا یک استراتژی دوگانه ) اثر بخشی کنترل بازار را تعدیل می نماید و شرکتهایی که دارای استراتژی دو گانه هستند بیشتر از کنترل های غیر رسمی و شرکتهایی که دارای استراتژی مشخص و واضحی می باشند بشتر از کنتزل رسمی بهره می برند. 



جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .
 
متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.

 

  

 

چکیده لاتین

This study builds on parallel structural equation modeling (SEM) and fuzzy set Qualitative Comparative Analysis (fsQCA) to explore how formal and informal marketing controls affect firm performance by enhancing a firm's market-focused learning capability. The SEM results reveal that formal controls have a direct impact on market-focused learning capability and, thereby, firm performance, while informal controls strengthen this positive impact. Furthermore, results from fsQCA suggest that all configurations associated with high market-focused learning and/or high firm performance reflect high informal controls. Taken together, these results imply that informal controls serve as “hygiene factors” that are necessary but not sufficient to generate market-focused learning capability or firm performance. Finally, a firm's business strategy (i.e., cost leadership, differentiation or a dual strategy) is found to moderate the effectiveness of marketing controls: firms with a dual strategy benefit more from informal controls, while those with a clear strategy reap more benefits from formal controls.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter