متعهدسازی مشتری  و بازخوردها(نظرات) آنلاین

240,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2018
  • کد 22177
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 43
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Retailing and Consumer Services
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران
  • جداول داخل مقاله ترجمه شده است
  • تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
  • بخش ضمایم مقاله (Appendix) ترجمه شده
  • وضعیت پرسشنامه مقاله دارای پرسشنامه می باشد
  • کیفیت ترجمه خوب

چکیده فارسی

هدف اصلی این مطاله بررسی نقش تعهد مشتری بر روی نوشتن بازخوردهای آنلاین توسط خریداران بخصوص با تمرکز خاص بر روی مشتریان  دستگاه های تلفن همراه می باشد. دستگاه های تلفن همراه در حال تبدیل شدن به اولین گزینه خرید برای مشتریان میباشند و توسط بازاریابان جهت ارتباط جذاب و مناسب برای متعهد سازی مشتری مورد استفاده قرار می گیرد. با این وجود جستجو در این حوزه امری نوظهور می باشد. تحقیق حاضر یکی از اولین تحقیقات علمی انجام شده بر روی نقش متعهد سازی متشری در نگارش و نظرات آنلاین می باشد. این پژوهش نقش واسطه ای (میانجی) متعهد سازی مشتری و تاثیر آن بر روی نظرات مثبت و ایجاد اعتماد سازی آنلاین را بررسی کرده است. بررسی های بیشتر در مورد اعتماد رضایت در تعهد سازی مشتری و تاثیر آن بر روی نظرات اینترنتی انجام می گردد. این پژوهش در خصوص بازاریابی و در حوزه تعههد سازی مشتری، بازخوردها و نظرات آنلاین و رفتارهای خرید با استفاده از گوشی همراه می پردازد. این تحقیق چارچوبی برای مدیران فراهم می¬آورد تا مشتریان را به نگارش نظرات آنلاین ترغیب نماید. همچنین توصیه هایی برای خرده فروشان فراهم می¬آورد تا آنان  بتوانند از تعهدسازی مشتری بر روی دستگاه¬های تلفن همراه استفاده کنند و آدرس تجار و تبلیغات را در این برنامه¬ها به کار ببرند تا مدیریت بهتری در تکنولوژی جدید داشته باشند. 

چکیده لاتین

This study aims at understanding the role of customer engagement in writing online reviews by shoppers with specific focus on mobile devices for shopping. Mobile devices are becoming first screen for the customers and are being used by marketers to have interactive communication making it more suitable for building customer engagement. The research in this space however is in a very nascent stage. Current study is one of the first few empirical studies exploring the role of customer engagement in writing online reviews. The study explores mediating role of customer engagement in satisfaction - online review intention and trust - online review intention relationships. Further moderating role of trust and satisfaction levels in customer engagement - online review intention is explored. This study contributes to marketing literature in the space of customer engagement, online reviews and mobile shopping behaviour. Further, this study provides a framework to managers for motivating the customers in writing online reviews. Also recommendations for retailers in exploiting customer engagement on mobile platforms are provided to address merchants and advertisers for better management of a new technology.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter