سلامتی چین! راهبردهای بازاریابی بین المللی صادرکنندگان شراب اسپانیایی

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2019
  • کد 143
  • فرمت فایل ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله International Business Review

چکیده فارسی

با توجه به جهانی شدن و افزایش رقابت در بخش شراب،  شرکتهای چند ملیتی و شرکتهای کوچک و متوسط حضور خود را در بازارهای نوظهور، به خصوص در در چین افزایش داده اند. این مقاله تجزیه و تحلیل عمیقی از مورد خاص صادر کنندگان شراب اسپانیایی را به چین ارایه داده و عوامل مختلف خارجی و داخلی را که بر تصمیمات بازاریابی بین المللی تاثیر گذارند بررسی مینماید.

نتایج تحقیق نشان میدهد که عوامل خارجی باعث می شود که شرکتها برچسب محصولات، کانال های توزیع ، قیمت ها و ارتباطات خود را تطبیق دهند، در صورتیکه استراتژی شرکتها به عنوان عامل داخلی اصلی ترین عامل برای استاندارد سازی حدود محصولات ، نام های تجاری (برند)، برچسب های اصلی خواهد بود.این مقاله همچنین نشان میدهد که اندازه شرکت به عنوان عامل داخلی تاثیر به سزایی بر توسعه و کنترل ترکیب بازاریابی و نیز دسترسی به شبکه های گوانچی دارد.

مترجم: گوانچی (Guanxi) چیست؟ در زبان چینی به معنی ارتباط و مخفف هر گونه رابطه می باشد و در دنیای تجارت به مفهوم رابطه شبکه ای ما بین شرکا و شرکتها به منظور ساپورت و حمایت یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد.


 ترجمه بخشی از مقدمه

جهانی سازی و افزایش رقابت بازارها نه تنها دو پدیده اصلی در راهبردهای تجارت بین المللی در دو دهه های اخیرهستند، بلکه  موجب ایجاد بقا ،رشد و قابلیت اطمینان در بازارها می گردند (کاتسیکاس ، سامی و تیدوسو، 2006). این دو پدیده با هم باعث حرکت بازارهای جهانی به سمت و سوی  بازارهای نوظهور که ،صنایع مختلف به عنوان فرصتها و اهداف جذاب می باشند هدف گذاری مینمایند (آرنولد و کولیچ، خانا و پالیپو 2010، لندن و هارت 2004). شركت های شراب سازی هیچگونه استثنائی ندارند، زیرا تولید افزایش تولید و فروش بین المللی شراب های نوین جهانی (مانند استرالیا، نیوزیلند، كالیفرنیا، آفریقای جنوبی، شیلی و آرژانتین) بر تولیدكنندگان قدیمی جهان (اسپانیا، فرانسه و ایتالیا)  فشار وارد می آورند تا فرصت های جدیدی را در بازارهای جدید به وجود آورند.


 

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .

 
متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.

 

  

 

 

چکیده لاتین

Due to the globalization of the wine sector and the increase in competition, multinational enterprises (MNEs) and small and medium-sized enterprises (SMEs) have increased their presence in emerging markets, especially in China. This paper presents an in-depth analysis of the specific case of Spanish wine exporters to China, and examines the different external and internal factors impacting their international marketing decisions. Employing the case-study methodology, it is revealed that external factors force companies to adapt their back labels, distribution channels, prices and communications, while the internal factor of corporate strategy is the main cause for the standardisation of their product ranges, brand names, main labels and positioning. This paper also exposes the need to include the variable of firm size as an internal factor that is observed to have a major effect on the development and control of the marketing mix, as well as access to Guanxi networks.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter