خدمات برندینگ رسانه های اجتماعی : استفاده از نام های تجاری شرکتی

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2019
  • کد 146
  • تعداد صفحات ترجمه ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Business Research
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد

چکیده فارسی

شرکتها به صورت فزاینده ای به دنبال راه های بهتری بابت تحت تاثیر قرار دادن مشتریان خود در رسانه های اجتماعی می باشند. در این مقاله ما تاثیر استفاده از طبقات مختلف نام های تجاری (برند شرکت در برابر با برند محصول) در صفحات اجتماعی را که بر قصد خرید مشتری اثر گذار می باشد را بررسی می کنیم. ما استدلال می کنیم که استفاده از نام های تجاری شرکتی در محتوای خدمات موجب افزایش پیام های دوستانه ، قصد خرید و شناسایی نام تجاری توسط مشتریان شرکت می شود. ما این ادعا را با دو مطالعه میدانی آزمایش می کنیم. یک مطالعه میدانی که با استفاده از خدمات پستهای فیس بوک، خدمات واقعی را فراهم و باعث افزایش پیام دوست داشتن در هنگام استفاده از برند شرکتی و کاهش نام برند محصول می گردد. پیگیری چهار آزمایش این نتایج را تکرار کرد که  شناسایی شرایط محدود شواهد فرایندی را فراهم می اورد که به عنوان متغییر میانجی بر شناسایی برند توسط مشتری تاکید می کند. 



جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .

 
متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.

 

  

 

 

 

چکیده لاتین

Companies are increasingly searching for ways to better engage consumers through social media. In this paper, we explore the impact of using different levels of brand names (corporate vs. product) in social media posts on customer engagement and purchase intentions for services. Building on services branding and brand self-identity literature, we argue that the use of corporate brand names in a services context will increase message likes and purchase intention and that corporate customer brand identification drives these effects. We test this assertion with both field and experimental studies. A field study, using actual services' Facebook brand posts, provides support for this hypothesis, finding that the use of corporate brand names increases message likes while the use of product brand names reduces them. Four follow-up experiments replicate these results, identify boundary conditions, and provide process evidence that the effect is mediated by customer brand identification. Implications are discussed.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter