بررسی تاثیر برندگرایی خدماتی بر ارزش ویژه و رفتار برند گرای کارکنان

250,000 ریال


    مشخصات کلی

  • کد 42001
  • نوع دانشگاه دانشگاه آزاد
  • مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد
  • تعداد سوالات پرسشنامه 32
  • تعداد صفحات روش پژوهش 8
  • فرمت فایل ها هر سه فایل Word

اطلاعات پرسش نامه

این پرسشنامه جهت بررسی رابطه بین سنجش برند گرایی خدمات و برند گرایی میان کارکنان می پردازند و از سه بخش تشکیل شده است:

 

سولات ارزش ویژه برند                          20  سوال 

سولات برند گرایی                                9   سوال

سوالات رفتار برندگرایی کارکنان               3 سوال 

 


 

  اطلاعات روش شناسی تحقیق 

 

به همراه این پرسشنامه بخش روش شناسی تحقیق نیز ارایه شده است در این بخش دقیقا مطابق با فصل سوم یک پایان نامه می تواند باشد محقق با جزییات روش تحقیق این پژوهش گردد. جزییات ارایه شده در این بخش بیشتر بر روی آن تمرکز دارد که هر سوال پایان نامه مربوط به کدام یک از ابعاد پژوهش می باشد. 

 

اطلاعات پروپوزال

 

بخشی از بیان مسله :


استراتژی های بازاریابی با یک طرح ارزش شروع می شوند: میزان و انواع مختلف ارزشی که شرکت می خواهد مشتریان از کالاهای ارایه شده در بازار دریافت کنند. طرح ارزش به ارزش درک شده توسط شرکت اشاره دارد؛ ارزشی که شرکت به دنبال آن است که در کالای خود نهادینه کند. در بازاریابی، طرح ارزش گه گاهی به بیان موضع گیری اشاره دارد. خرد جمعی در کسب و کار اغلب فرض می کند که ارزش کالای اندازه گیری شده به وسیله ی شرکت با ارزش کالای تجربه شده توسط مشتری یکسان می باشد، یعنی اگر شرکت کالای بهتری ارایه دهد مشتریان نیز تجربه ی بهتری از آن کالا خواهند داشت. بازاریابی این فرض را کنار گذاشته است و تأکید دارد که ارزش درک شده به وسیله ی مشتری، به صورت ادراکی است و حقیقت عینی نمی باشد. ارزش به وسیله ی ادراک درون مشتریان شکل می گیرد و اغلب با چیزی که شرکت از ارزش به عنوان کیفیت عینی کالا تعریف می کند فاصله دارد. برند یک کالایی است که در زندگی اجتماعی روزانه به وسیله ی افراد تجربه و ارزش گذاری می شود. فعل برندگذاری کردن اشاره به همه ی فعالیت هایی دارد که ادراکات مشتری را شکل می دهد. بنابراین برندگذاری، یک دیدگاه مدیریتی می باشد که به شکل دهی ارزش درک شده ی کالا که در جامعه یافت می شود اشاره دارد (گروه استراتژی فرهنگی ، 2015). 

امروزه مدیران متوجه شده اند که برند و مدیریت برند برای ادامه حیات کسب و کارشان بسیار لازم و ضروری است. در واقع برندها به بخش جدایی ناپذیر ارزش شرکت و نیز یک دارایی استراتژیک مهم تبدیل شده اند به طوری که برای برخی از شرکت ها، برند، همه ی دارایی آن شرکت محسوب می شود (قاسمی و درزیان عزیزی، 1392). 

ارزش ویژه ی برند از جمله دارایی های نامشهود هر شرکت است که منبع بالاترین ارزش هاست. با توجه به شرایط رقابتی بازار امروز شناسایی متغیرهای مؤثر بر ارزش ویژه برند و بررسی میزان تأثیر آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. 

برخورداری از برندی قوی از اولویت های بسیاری از سازمان هاست. ازاین رو محققان این حوزه همواره آن را از جنبه های مختلفی بررسی کرده اند. بی شک کارکنان از عوامل بسیار مؤثر در شکل گیری برند سازمان ها در ذهن مشتری و مصرف کننده کالا و خدمات هستند؛ در حقیقت برندسازی در سازمان-های خدماتی مانند بانک ها یعنی همان کارکنان. نقش غیر قابل انکار کارکنان باعث شده است تا نیروی انسانی برای ساختن برند در چند سال اخیر کانون توجه بسیاری از تحقیقات علمی شود.

 امروزه، بسیاری از سازمان‌ها به این باور رسیده‌اند که یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌ها‌یشان، برند محصولات و خدمات آن‌ها است. پژوهشگران زیادی نیز به این موضوع اشاره کرده‌اند که ایجاد ‌برندی قدرتمند یکی از عوامل کلیدی برای دست‌یابی به مزیت رقابتی و بقاء بلندمدت در بازار است (سانتوس و همکاران ، 2013). یک برند قدرتمند هم برای مشتری و هم برای سازمان ارزش ایجاد می‌کند. از یک طرف برند‌ها ابزار مختصر و مفیدی برای ساده‌سازی فرآیند انتخاب و خرید محصول یا خدمت در اختیار مشتری قرار می‌دهند و فرآیند پردازش داده‌ها و اطلاعات را برای آن‌ها ساده‌تر و سریع‌تر می‌سازند و از این طریق برای مشتریان ارزش ایجاد می‌کند. از طرف دیگر فرآیند‌های تولید و طراحی محصول ممکن است به سادگی قابل کپی‌برداری باشند، اما تصویر و نقش پابرجایی که در ذهن افراد و سازمان‌ها بر پایه‌ی چندین سال فعالیت بازاریابی و تجربه‌ی برند به جای مانده است، به سادگی قابل جایگزین شدن و کپی برداری نیست (کلر ،2008 به نقل از حسینی و همکاران، 1392). در نتیجه شرکت‌ها می‌توانند بر پایه‌ی یک برند قدرتمند قیمت بالاتری برای محصولاتشان تعیین کنند، اهرم تجاری بهتری ایجاد کنند، حاشیه فروش و سود خود را افزایش دهند و آسیب‏پذیری خود را در مقابل رقبا کاهش دهند (آکر و جواچیمستالر ، 2000).


 فهرست مطالب موجود در پروپوزال:

 •بیان مسأله 

•سوابق مربوط (بیان مختصر سابقه انجام شده درباره موضوع و نتایج به دست آمده در داخل و خارج از کشور)

•فرضیه ها

•اهداف تحقیق (شامل اهداف علمی، کاربردی و ضرورت¬های خاص انجام تحقیق)

•هدف کاربردی تحقیق چیست 

•نواوری تحقیق در چیست 

•روش کار و گرداوری اطلاعات  

 

•منابع 

 

  

سایر اطلاعات

پس از خرید این محصول برای شما لینک دانلود بلافاصله نمایش و ارسال خواهد شد که در آن یک فایل فشرده (Winrar) وجود دارد. (در صورتیکه به برنامه Winrar نیاز دارید از طریق این لینک آنرا دانلود کنید)

پس از خارج کردن فایل از حالت فشرده شما دسترسی به سه فایل مرتبط با این تحقیق را خواهید داشید که این فایل ها عبارتند از:


فایل پروپوزال با عنوان بررسی تاثیر برند گرایی خدماتی بر ارزش ویژه و رفتار برند گرایی کارکنان


فایل پرسشنامه سنجش رابطه بین برند گرایی خدمات و برند گرایی کارکنان

 

فایل روش تحقیق 

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter