تاثیر کمپین رسانه های اجتماعی بر معرفی موفقیت آمیز محصولات جدید

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2019
  • کد 149
  • تعداد صفحات ترجمه ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Retailing and Consumer Services
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد

چکیده فارسی

رسانه های اجتماعی میتوانند ابزاری امیدوار کننده برای کمپین های بازاریابی خرده فروشی باشند. به خصوص برای معرفی محصولات جدید، رسانه های اجتماعی ممکن است موجب افزاش تعامل اجتماعی و گفتگو از طریق اینترنت را تسهیل نمایند. بنابراین ممکن است باعث گسترش دسترسی و انتشار اطلاعات در مورد محصول جدید گردند. تاثیرارتباطات آنلاین وبازاریابی دهان به دهان بر رفتار مصرف کننده در تحقیقات گذشته به طور گسترده ای مورد بررسی قرار گرفته است. با این وجود، تا کنون دانش کمی در مورد تاثیر فعالیت های رسانه های اجتماعی بر معرفی محصولات جدید وجود دارد. بنابراین، هدف از این مطالعه تجزیه و تحلیل تاثیر یک کمپین رسانه های اجتماعی بر موفقیت معرفی محصول جدید با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های رفتاری می باشد. داده های این تحقیق از کمپین یک انجمن آنلاین  که مروبط به معرفی دوربین های شکاری جدید می باشد جمع آوری شده است. نتایج بیانگر آنست که عوامل تاثیر گذار بر نگرش مصرف کنندگان نسبت معرفی محصول جدید تاثیر مثبت دارد که آن به نوبه خود تاثیر مثبتی بر قصد خرید و رفتار مصرف کنندگان خواهد داشت. علاوه بر این، نتایج تحلیل آماری نشان داد تعامل با اهمیت اعضای جامعه در موفقیت معرفی محصول جدید بسیار موثر می باشد.


مقاله The impact of social media campaigns on the success of new product introductionsمناسب مقاله بیس پایان نامه مدیریت می باشد زیرا دارای مدل تحقیق مناسب و قابل اجرا در بسیاری از شرکتها و سازمان ها می باشد.


جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .

 

 

 

 
متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.

 

  

 

 

چکیده لاتین

Social media platforms can be a promising tool for retailers’ marketing campaigns. Especially for the purpose of new product introductions, social media may facilitate social interaction and online word-of-mouth and therefore, may broaden the reach and accelerate the diffusion of information about the new product. The impact of online word-of-mouth communication and social interaction on consumer behavior has been extensively analyzed in previous research. However, little knowledge exists so far on the influence of social media campaigns on new product introductions. Therefore, the goal of this study is to analyze the impact of a social media campaign on the success of a new product introduction by using survey as well as behavioral data. The data stems from an online community related to a social media tryvertising campaign implemented to promote the introduction of new high-end binoculars. The results of a mediation analysis show that campaign-related factors positively influence consumers’ attitude toward the new product, which in turn mediates the positive influence on purchase intention and recommendation behavior. Furthermore, a post-hoc analysis shows the importance of community members’ activity on the success of the new product introduction.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter