رسانه های اجتماعی و تحقیقات کارآفرینی : مرور ادبیات

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2020
  • کد 150
  • تعداد صفحات ترجمه فاقد ترجمه است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله International Journal of Information Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد

چکیده فارسی

ظهور رسانه های اجتماعی منجر به تغییر در نحوه انجام فعالیت های روانه کارافرینی شده است. مطالعات مربوط به رسانه های اجتماعی و کارافرینی نسبتا جدید است و در کانون توجه قرار گرفته و توجه بیشتر محققین به تحقیقات بیشتر در این زمینه معطوف می باشد. این پژوهش به طور سیستماتیک به بررسی تحیقات انجام شده در حوزه رسانه های اجتماعی و کارافرینی می پردازد. در مجموع تعداد 160 مقاله که بین سالهای 2002 تا 2018 منتشر شده برای شناسایی نظریه های انتقادی و روش های تحقیقی صورت گرفته در این حوزه مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس بررسی های وسیع، وجود یک چارچوب یکپارچه جهت شناسایی میان روابط تایید شده است. در حالیکه بیشتر مقالات به بررسی عواملی که باعث اتخاذ و استفاده کارافرینان از رسانه های اجتماعی می شود. یافته ها حاکی از آن است که استفاده از رسانه های اجتماعی توسط کارافرینان حوزه بازاریابی فراتر رفته و اکنون در شبکه های تجاری، جستجوی اطلاعات و جمع آوری شغل برای کسب و کار خود می پردازند . این امر منجر به تاثیر چشمگیر با بهبود عملکرد شرکت و افزایش نواوری شده است. بررسی ادبیات و درک چارچوب رسانه های اجتماعی و تحقیقات کارافرینی مبنای مفیدی برای مطالعات آینده فراهم می کند.

مقاله Social media and entrepreneurship research: A literature review مناسب جهت بررسی مرور ادبیات تحقیق در حوزه رسانه های اجتماعی و تحقیقات کارافرینی می باشد. نویسنده با مرور 160 مقاله ارایه نسبتا خوبی در این حوزه داشته است.

 


جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید .

 

 متن این مقاله ترجمه نشده است در صورت تمایل به سفارش ترجمه می توانید سفارش ترجمه خود را از طریق لینک زیر ارسال فرمایید.

   

چکیده لاتین

The rise of social media has led to changes in how entrepreneurs carry out their day-to-day activities. Studies on social media and entrepreneurship are relatively new and fragmented in their focus, however there is increasing interest from academia and practitioners for further research and investigation within this area. This study systematically reviews research carried out in the domain of social media and entrepreneurship. A total of 160 papers, published between 2002 and 2018 were synthesised to identify critical theories and research methods used in the domain. Based on the extent review, an integrative framework was developed to identify relationships amongst elucidated constructs. While most papers investigated the factors that drive social media adoption and use by entrepreneurs, it was found that the use of social media by entrepreneurs had transcended marketing and it is now used in business networking, information search and crowdfunding for their business. This has led to significant impact with improved firm performance and innovation enhancement being the essential outcomes. The literature review and framework further understanding of social media and entrepreneurship research, providing a useful basis for future studies and informs practice in this area.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter