بازاریابی اثر بخش

100,000 ریال

دانلود رایگان بخشی از فایل نمونه


    مشخصات کلی

  • کد 52011
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات سمینار یا فصل دوم 57
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

امروزه بازاریابی نوین گامی مؤثر و محکم برای همگام شدن با پیشرفت های علمی و دستاوردهای جدید بشری، کسب موفقیت در کار جلب رضایت مشتری، و تحصیل سود بیشتر است. شرکت های موفق به موازات ارتقای کیفی محصولات خود به دنبال طراحی و به کارگیری سیستم های بازاریابی پویا و مؤثر هستند تا علاوه بر افزایش سهم فروش در بازارهای داخلی، توان نفوذ در شاهراههای تجارت جهانی را داشته باشند. امروزه بازاریابی در کلیه فرایندهای مدیریتی، اعم از تولید محصول و ارائه خدمات، نقش بسزایی ایفا می کند. بازاریابی به فروش از طریق ویزیتوری یا تهیه آگهی های تبلیغاتی محدود نمی شود و مفهوم بسیار جامع تر و پیچیده تری دارد، به همین دلیل است که گفته می شود تفکر بازاریابی باید در کلیه بخش ها و فرایندهای سازمانی نفوذ کند و مورد توجه قرار گیرد. مقامات ارشد و مدیران اجرایی سازمان ها این را به عنوان یک نظام، و این تفکر را نوعی تفکر استراتژیک تلقی می کنند که در برنامه ریزی کلیه فعالیت های سازمانی دخیل است و در جهت کسب نتیجه نهایی، یعنی تأمین خواسته ها و نیازهای مشتری و کسب سود اوری برای سازمان، مورد استفاده قرار می گیرد.

بازاریابی نوین با جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازها و انتظارات مشتری آن چه که مورد نظر وی است را تولید و ارائه می کند. به همین دلیل، امروزه فروشنده پررنگ تر جلوه می کند چرا که کالا یا خدمات ارائه شده همان چیزی است که مشتری به دنبال آن بوده است. برای رسیدن به این نقطه و در راستای کسب اهداف سازمانی و تحقق خواسته های مشتری جمع آوری اطلاعات، شناخت و به کارگیری آمیزه مناسب بازاریابی، اتخاذ استراتژی های کارآمد، خلق و توسعه نام تجاری مناسب، تبلیغات مؤثر، توجه به تغییر دائم در نیازها و خواسته های مشتریان، توسعه نیروی انسانی، شناسایی مزیت های رقابتی، شناسایی رقبا، و در نهایت بهره گیری از فناوری روز از جمله الزامات اساسی است.

 

مشتری همواره در اولویت است

بازاریابی کلید موفقیت در هر کاری است و بنابراین، برای اثر بخش بودن باید مشتری مدار باشد. توجه به مشتری را در اولویت قرار دهید و شاهد نتایج مطلوب این کار باشید.

 

درک بازاریابی

بازاریابی غالباً مترادف با آگهی و تبلیغات برای محصول در نظر گرفته می شود، در حالی که این موارد تنها بخشی از این نظام هستند. اگر درک درستی از تمامی اجزای بازاریابی، و به ویزه نقش محوری مشتریان داشته باشید کمی گام به سمت موفقیت در کار نزدیک تر خواهد شد.

 

تعریف بازاریابی

 

بازاریابی اثر بخش اغلب به عنوان «ساختن چیزی که بتوانید بفروشید، و نه فروش آن چه که می توانید بسازید» تعبیر می شود.  سازمان هایی که آن چه را می سازند، می فروشند محصول مدار هستند، یعنی ابتدا محصول را تولید می کنند، سپس برای محصولات خود به دنبال مشتری می روند، و به بازاریابی صرفاً به عنوان وسیله ای برای ترغیب مشتریان به خرید می نگرند. موفق ترین سازمان ها آنهایی هستند که آن چه را می توانند بفروشند تولید می کنند. آنها مشتری مدار هستند، یعنی در پاسخ به نیاز مشتری محصولات و خدمات خود را عرضه می کنند.

 

چکیده لاتین

این فایل پایان نامه لاتین مدیریت نبوده و به عنوان یک فایل آماده ادبیات تحقیق و مناسب فصل دوم پایان نامه های مدیریت می باشد .

 

فایل به گونه ای طراحی شده است که اگر موضوع تحقیق و پژوهش شما در رابطه با موضوع فایل می باشد می توانید از فایل مذکور به راحتی در ادبیات تحقیق مقالات و یا پایان نامه های خود استفاده کنید  در فایل فهرست نویسی و منابع به صورت کامل ارایه شده است .شایان ذکر است این فایل پایان نامه نبوده و فقط ادبیات تحقیق موضوع پژوهش را پوشش خواهد داد .


توصیه می شود حتما قبل از خریداری فایل بخش رایگان را دانلود و فهرست موضوعی و منابع را مشاهده فرمایید .

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter