چگونه روش الکترونیکی بازاریابی دهان به دهان به پذیرش بانکداری همراه کمک می کند

0 ریال


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2020
  • فرمت فایل Pdf
  • تعداد صفحات ترجمه این مقاله ترجمه نشده است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Retailing and Consumer Services
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد

چکیده فارسی

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی لطفا بر روی گزینه خرید کلیک نمایید و بصورت رایگان مقاله را دانلود کنید . این مقاله ترجمه نشده می باشد 

این مقاله به عنوان مقاله بیس می تواند مناسب دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای مدیریت باشد.


ترجمه بخشی از چکیده

بانکداری همراه یکی از سریعترین و به صرفه ترین روشهایی برای ارایه خدمات بانکی می باشد. بازاریابی الکترونیکی دهان به دهان نقش اساسی در موفقیت تجارت الکترونیک بازی می نماید. بنابراین، هدف اصلی این تحقیق بررسی نقش و اثر مکانیسم واسطه ای تعدیل نشده بر روی تقویت رفتار پذیرش بانکداری همراه از طریق محرک های مثبت بازاریابی دهان به دهان الکترونیک با استفاده از الگوی احتمال می باشد.

چکیده لاتین

Mobile banking (m-banking) is the fastest growing and most cost-effective channel for delivering banking services. Electronic word of mouth (eWOM) plays a crucial role in the success of e-commerce. Therefore, the main purpose of this study is to investigate a comprehensive moderated mediated mechanism for enhancing m-banking adoption behavior through positive eWOM triggers using the elaboration likelihood model (ELM). Argument Quality, valence, consistency and volume were considered eWOM triggers, and the conceptual model also included initial trust in m-banking as a mediator and consumer involvement in m-banking as a moderator. A total of 1153 useable surveys completed by the Indian users of social networking websites were used for analysis. The findings showed that of the triggers, argument quality, valence, and consistency enhance intention to adopt m-banking. These effects were mediated by initial trust in m-banking. The mediation effects of initial trust between valence – Intention varied between high and low consumer involvement in m-banking. These findings make several contributions to the literature on marketing communication, particularly to eWOM research and ELM theory. Practically, this study provides several recommendations to banks about how to use positive eWOM for motivating consumers to adopt m-banking.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter