- سال انتشار سال 2018
- کد 22184
- فرمت فایل word
- تعداد صفحات ترجمه 30
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Sciencedirect
- نام مجله Journal of Business Research
- وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
- جداول داخل مقاله ترجمه شده است
- تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
- وضعیت پرسشنامه مقاله فاقد پرسشنامه می باشد
- کیفیت ترجمه خوب
مشخصات کلی
چکیده فارسی
ابتکارات مبتنی بر هنر، مزایای بسیاری را برای سازمان ها، مدیران و کارکنان به ارمغان می آورند، اما شناخت کمی از اینکه چگونه بازاریابی می تواند هنر را جهت ارزش افزوده برای مصرف کنندگان ترکیب کند وجود دارد. پژوهش حاضر، ابزارهای بازاریابی را در تئوری سازماندهی وسیع تر، به منظور توسعه و آزمایش تجربی از مدل مبتنی بر احساسات از اینکه چگونه آثار هنری در تبلیغات می تواند ارزش درک شده یک محصول را افزایش دهد قرار می دهد (اثر تزریق هنر). در سه آزمایش (N = 516) با استفاده از سه اثر هنری مختلف (توسط Vermee، van Goghو da Vinci) سه محصول مختلف (آب معدنی، کاغذ توالت و شکلات) و سه اندازه متفاوت از ارزش محصول (ارزیابی محصول، تمایل برای خرید، و تمایل به پرداخت)، نام تجاری به شدت به وسیله اثر تزریق هنر متاثر می شود. علاوه بر این، این تاثیر واسطه، برای محصولات سودآور (آب) قوی تر از محصولات هودینی (شکلات) بود. بنابراین، در حمایت از نظریه های کلی از روش های مبتنی بر هنر در مدیریت، احساسات به نظر می رسد یک ساز و کار اساسی است که از طریق آن هنر بر ارزیابی محصول و قیمت تاثیر می گذارد.
چکیده لاتین
Arts-based initiatives provide many benefits for organisations, managers, and employees, but little is known of how marketing can incorporate art to add value for consumers. The present research situates marketing tools within broader organisational theory to develop and empirically test an emotion-based model of how artworks in advertisements can increase the perceived value of a product (art infusion effect). Across three experiments (N = 516) using three different artworks (by Vermeer, van Gogh, and da Vinci), three different products (mineral water, toilet paper, and chocolate), and three different measures of product value (product evaluation, willingness to buy, and willingness to pay), brand affect strongly mediated the art infusion effect. Furthermore, this affect-mediation was stronger for utilitarian products (water) than for hedonic products (chocolate). Thus, in support of general theories of arts-based methods in management, emotion appears to be a fundamental mechanism through which art affects product and price evaluations.
ﻣﻄﺎﻟﺐ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺣﻮزه ﺷﻤﺎ
-
تاثیر نقش واسطه ای سه عامل مزیت رقابتی ، شهرت سازمانی و رضایت مشتری بین مسئولیت اجتماعی و عملکرد...
-
نقش کلیدی شراکت های استراتژیک خدمات مالی در خلق و تخصیص ارزش (مطالعه موردی موسسات مالی و بیمه)
-
بررسی رابطه بین مدیریت سیستم های اطلاعاتی و شایستگی های محوری در سازمان
-
رتبه بندی و ارزیابی عملکرد مالی شرکت های بورسی مطالعه موردی صنعت بیمه