رابطه بین اعتبار، برندینگ کارفرما و مسئولیت اجتماعی شرکت

160,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2018
  • کد 22186
  • فرمت فایل word
  • تعداد صفحات ترجمه 20
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Public Relations Review
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • جداول داخل مقاله ترجمه شده است
  • تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
  • وضعیت پرسشنامه مقاله فاقد پرسشنامه می باشد
  • کیفیت ترجمه متوسط

چکیده فارسی

مدیریت اعتبار مستلزم هماهنگی بین فهم داخلی و انتظارات خارجی است (کورنلیسن، 2011). تمرکز این پژوهش بر انتظارات خارجی کارکنان بالقوه بود. هدف اصلی این مطالعه، کمک به درک  اعتبار (شهرت) شرکت ها و ارتباط آن با برابری مسئولیت اجتماعی شرکت و برند های کارفرما است. تمام این سه مفهوم در میان 550 دانشجوی کارشناسی ارشد کالج مورد بررسی قرار گرفتند. واحدهای تجزیه و تحلیل، بیست سازمان برتر ملی بودند که بر اساس یک مطالعه جذابیت کارفرمایان رتبه بندی شده است. نتایج نشان می دهد که دانش جویان شهرت خوب را به آن دسته از سازمان هایی اختصاص داده اند که با مسئولیت اجتماعی و با نام تجاری کارفرمای خوب درک شده اند. اعتبار، حداقل بر اساس نتایج ما، به نظر می رسد  یک مفهوم چتری است که شامل هم مسئولیت اجتماعی درک شده و هم  برند های درک شده کارآفرین است. سازمان هایی که راهبردهای ، سیاست ها و شیوه های مختلف مربوط به رفتار اجتماعی و مسئولیت پذیری ارتقا می دهند و برند های کارفرمایی را ارتقا می دهند ، سطح بالایی از اعتبار درک شده در میان دانشجویان دارند. علاوه بر این، ادراکات و موقعیت دانشجویان در فهرست کارآفرینان جذاب نا متناقض و ثابت است.

چکیده لاتین

Reputation management requires coordination between internal understanding and external expectations (Cornelissen, 2011). The focus of this study were external expectations of potential employees. The main goal of the study was to contribute to the understanding of corporate reputation and its connections with perceived corporate social responsibility and employer brands. All three concepts were investigated amongst 550 senior college business students. The units of analysis were top twenty national organizations, rated according to a syndicated study on employer attractiveness. The results show that students assign good reputation to those organizations that are perceived as socially responsible and with a good employer brand. Reputation, at least according to our results, seems to be the umbrella concept that encompasses both perceived corporate social responsibility and perceived employer brands. Organizations that develop different strategies, policies and practices with regards to socially responsible behavior and nurturing employer brands have higher levels of perceived reputation among students. Additionally, students' perceptions and position on the list of the most attractive employers is consistent.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter