تحقيق و بررسي پيرامون بازاريابي از طريق پيام کوتاه

100,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2004
  • کد 22035
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 21
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع IEEE
  • نام مجله Proceedings of the 37th Annual Hawaii International Conference on system sciences
  • وضعیت مدل مقاله مقاله فاقد مدل می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

بازار يابي از طريق پيام کوتاه  که تحت عنوان بازار يابي از راه دور هم شناخته مي شود اگر چه فرصتهاي فراواني راايجاد نموده است، هنوز در مرحله آزمايش قرار دارد و اغلب هنوز از اين ابزار استفاده نمي کنند.خدمات تلفن همراه پتانسيل قدرتمندي از بازار يابي را در اختيار شرکتها قرار مي دهد اما تحقيقات زيادي در اين زمينه صورت نگرفته است.در اين مقاله در مورد خدمات پيام کوتاه يا SMS که موفق ترين نوع انتقال اطلاعات از طريق تلفن همراه است بحث مي نمايد. اين تحقبق بر اساس مطالعات و تحقيقات انجام پذيرفته به تعريف بازار يابي از طريق تلفن همراه پرداخته و به توضيح کاربردهاي ابتدايي و معمول اين روش که نوشتن پيام هاي متني است مي پردازد اين روش موفق ترين شيوه در بازار يابي از طريق تلفن همراه است،همچنين اين مقاله راهي را پيش روي تحقيات آتي مي گشايد. 

چکیده لاتین

Mobile marketing, also known as wireless marketing, promises vast opportunities. Still in an experimental phase, businesses have little experience using this new marketing tool. Mobile services offer companies powerful marketing potential via direct communication with consumers, anytime and anywhere, but little research on this subject exists. This paper discusses Short Message Services (SMS), which belong to the first and most successful forms of mobile data transmission. Based on a literature review and exploratory qualitative research, this paper defines mobile marketing, describes its most popular application, text messaging, introduces a conceptual model of success factors for implementing mobile marketing, and proposes future research avenues.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter