واکنش مصرف کننده نسبت به تناسب بویایی با تصویر برند

120,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2020
  • کد 22187
  • فرمت فایل Pdf
  • تعداد صفحات ترجمه 34 صفحه پی دی اف است
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Retailing and Consumer Services
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • جداول داخل مقاله ترجمه شده است
  • تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
  • کیفیت ترجمه متوسط

چکیده فارسی

دیران فروشگاه تمایل دارند بدون در نظر گرفتن مفهوم تناسب بین بو (رایحه) و تصویر برند ، رایحه ها را بر اساس ماهیت دلپذیر آنها انتخاب کنند. برخی از مطالعات اثرات رایحه را مورد بررسی قرار داده اند ، اما به سازگاری حس بویایی و یا حداقل  به تناسب بویایی با تصویر برند توجه کمی کرده اند. این مطالعه به بررسی تأثیر تناسب بویایی با تصویر برند بر روی مصرف کنندگان می پردازد. نتایج نشان از اثر مثبت تناسب بویایی بر هزینه ، نگرش ، لذت ، تحریک و درک جَو فروشگاه دارد. در شرایط تناسب بویایی قوی نسبت به شرایط تناسب بویایی ضعیف این وضعیت مثبت تر هستند.


ترجمه این فایل بصورت فایل PDF موجود است و فایل WORD وجود ندارد 

 

چکیده لاتین

Store managers tend to select odors based upon their pleasing nature without taking into account the notion of congruence between the odor and the brand image. Studies have explored the effects of odors, but little attention has been paid to olfactory congruence, and even less to olfactory congruence with the brand image. This study investigates the impact of olfactory congruence with the brand image upon consumers. The results show the positive effect of olfactory congruence upon spending, attitude, pleasure, arousal, and perception of the store atmosphere. In the strong olfactory congruence condition being tested, these reactions are more positive than in the weak congruence and control conditions.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter