- سال انتشار سال 2020
- کد 22187
- فرمت فایل Pdf
- تعداد صفحات ترجمه 34 صفحه پی دی اف است
- اصل مقاله لاتین رایگان است
- منبع Sciencedirect
- نام مجله Journal of Retailing and Consumer Services
- وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
- جداول داخل مقاله ترجمه شده است
- تصویر برداری و درج نمودارها و شکل ها در ترجمه انجام شده است
- کیفیت ترجمه متوسط
مشخصات کلی
چکیده فارسی
دیران فروشگاه تمایل دارند بدون در نظر گرفتن مفهوم تناسب بین بو (رایحه) و تصویر برند ، رایحه ها را بر اساس ماهیت دلپذیر آنها انتخاب کنند. برخی از مطالعات اثرات رایحه را مورد بررسی قرار داده اند ، اما به سازگاری حس بویایی و یا حداقل به تناسب بویایی با تصویر برند توجه کمی کرده اند. این مطالعه به بررسی تأثیر تناسب بویایی با تصویر برند بر روی مصرف کنندگان می پردازد. نتایج نشان از اثر مثبت تناسب بویایی بر هزینه ، نگرش ، لذت ، تحریک و درک جَو فروشگاه دارد. در شرایط تناسب بویایی قوی نسبت به شرایط تناسب بویایی ضعیف این وضعیت مثبت تر هستند.
ترجمه این فایل بصورت فایل PDF موجود است و فایل WORD وجود ندارد
چکیده لاتین
Store managers tend to select odors based upon their pleasing nature without taking into account the notion of congruence between the odor and the brand image. Studies have explored the effects of odors, but little attention has been paid to olfactory congruence, and even less to olfactory congruence with the brand image. This study investigates the impact of olfactory congruence with the brand image upon consumers. The results show the positive effect of olfactory congruence upon spending, attitude, pleasure, arousal, and perception of the store atmosphere. In the strong olfactory congruence condition being tested, these reactions are more positive than in the weak congruence and control conditions.