تکامل فرآیند تصمیم گیری در انتخاب کانال مشتری

140,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22036
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 23
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع American Marketing Association
  • نام مجله Journal of Marketing
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) است
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

تعداد رو به رشد کانال های خرید مدیران را ملزم کرده تا فرآیند تصمیم گیری مشتری(برای انتخاب) را درک کنند.گر چه این امر باعث چالش های مهمی می شود زیرا  دلیلی وجود دارد تا درک و باور کنیم  که فرآیند تصمیم گیری با گذشت زمان دستخوش تکامل می شود نویسنده وجود و ملیت این پدیده را با تحلیل تکامل فرآیند  تصمیم گیری در انتخاب کانال مشتری از مرحله ابتدایی تا مرحله پایش را ثابت کرده است.آنها ابتدا داده ها را از خرده فروشی را مورد تحلیل قرار داددند سپس داده ها از پوشاک و کالاهای با دوام را دوباره تکرار کردند.نتیجه بدست آمده نشان داد که1)فرآیند تصمیم گیری مشتریان دستخوش تکامل می شود.2) یک  بخش جزئی اما قابل اندازه گیری فرآیند تصمیم گیری در طول دوره مشاهده را تغییر می دهد 3)مشتریانی که تغییر می کنند به این گونه عمل می کند که در فرآیند تصمیم گیری که بسیار به بازار پاسخگو  و علاقه مند می باشند طی این دوره از علاقه مندی آنها کاسته می شود .نویسنده  این مفاهیم را برای مدیران و محققان عنوان کرده و مورد بحث قرار می دهد.

چکیده لاتین

The growing number of sales channels through which customers can make purchases has made it imperative for managers to understand how customers decide which channels to use. However, this presents a significant challenge because there is reason to believe the channel decision process evolves over the lifetime of the customer. The authors document the existence and nature of this phenomenon by analyzing the evolution of a customer’s channel choice decision process from a trial stage to a posttrial stage. First, they analyze data for a book retailer and replicate their analysis using data from a durables and apparel retailer. Their results suggest that (1) customers’ decision processes do evolve, (2) a minority but sizeable segment changes decision processes within the observation period, and (3) customers who change do so from a decision process in which they are highly responsive to marketing to one in which they are less responsive. The authors illustrate and discuss the implications for both managers and researchers.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter