اثرات شدت رقابتی مشاهده شده در صنعت و قابلیتهاي مربوط به بازاریابی محركهاي عملکرد بهتر برند (نام تجاری )

160,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22041
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 32
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Industrial Marketing Management
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

از دهه 1990 مباحث تئوری و عملی در ارتباط با قابلیت های سازمان تمرکز تحقیقی بزرگی در بازاریابی  دارند.بعلاوه، تمرکز کمتری بطور همزمان بر محیط های صنعتی و توسعه توانایی رقابتی داخلی وجود دارد. درک مدیر از محیط صنعتی که بطور بالقوه درون آن است بر  توسعه ظرفیت  بازاریابی شرکت از طریق پاسخ های استراتژی برای درک آن محیط اثر می گذارد.این مقاله طرفداری می کند از اینکه مدیرانی (یا شرکت ها) که درک می کنند محیط صنعتی آنها آشفته است دانش برتر بازار و ظرفیت های بازاریابی را توسعه می دهند.دانش بازار در فرآیند ساختن ظرفیت های برتر بازاریابی کمک خواهد کرد.هردو قابلیت منجر به عملکرد بهتر نام تجاری می شوند.برای بررسی این مباحث مطالعه ای برای اندازه گیری شدت رقابت مشاهده شده در صنعت،دانش بازار و ظرفیت های بازاریابی طراحی شده است.داده هایی که(اطلاعاتی که ) از مدیران ارشد شرکت های تجاری جمع آوری شده بود و نتایجی که روابط تئوری فرضیه سازی  که شدت رقابت صنعتی را  حمایت می کنند فعالیت های دانش بازار و توسعه ظرفیت های بازاریابی تحت تآثیر قرار می دهد.تحقیقات بطور قابل ملاحظه ای به مذاکره بر روی اثر محیط رقابتی بر توسعه ظرفیت  داخلی شرکت کمک می کنند که نشان دهنده این است که  برای تحقیقات آینده برای بررسی شدت رقابت صنعت ،قابلیت های داخلی ،ارتباط عملکرد شرکت نیاز می باشد.

چکیده لاتین

Since the early 1990s the theoretical and practical issues associated with organizational capabilities have been a major research focus in marketing. However, there has been little focus simultaneously on industry environment and internal competitive capability development. A manager's perception of his/her industry environment has the potential to impact the firm's marketing-related capability development through their strategic responses to their perception of the environment. This paper advocates that managers (i.e., firms) perceiving their industry environment as turbulent will develop superior market learning and marketing capabilities. Market learning will assist in the process of building superior marketing capabilities. Both capabilities lead to higher brand performance. To explore these issues a study was designed to measure perceived industry competitive intensity, market learning and marketing capabilities. Data were gathered from senior managers of commercial firms and the results largely support the hypothesized theoretical relationship that industry competitive intensity influences market learning activity and marketing capability development. Interestingly, the study findings suggest that market learning impacts brand performance through marketing capability. The findings significantly contribute to the debate on the influence of the competitive environment on a firm's internal capability development which suggests the need for further research to examine the industry competitive intensity–internal capabilities–firm performance relationship.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter