ارتباط  تکامل یافته بازاریابی و اجری نشان و مارکها در میدان محصولات OTC یا ( محصولات قانونی و مجاز)

130,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2011
  • کد 22042
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 14
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع SSRN
  • نام مجله Social science research network
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

 بررسی های مقاله وابستگی بین ارتباط تکامل یافته بازاریابی و اجرای نشانها و علامتهای در میدان محصولات OTC ( قانونی ) و مکمل های غذایی که قابل دسترسی هستند در انبار دارو یا داروخانه در اسلوانیا بدون تجویز نسخه علاوه براین تامین دادن یک بحث کلی روی موضوع رشته نظری از ارتباطات داد و ستد و بازاریابی بررسی شده است . در اولین بخش این مقاله رسیدگی ها ترکیب کنند مناسبی از ارتباط تکامل یافته بازاریابی شناخته میشود . در بخش سوم مقاله ، دسترسی به یک نمونه LISREL در بررسی ها استفاده می شود با انجام دادن و ایفای ارتباط تکامل یافته بازاریابی از جمله نشان یا مارک OTC و مکمل های غذایی فروخته شده در انبارهای دارو در اسلاوانیا . در نتیجه تحقیق تجربی یک رابطه قوی و ارتباط محکم و مهم آماری بین این دو متغیرها را معلوم می کند . ( منظور از متغیردراین مقاله ارتباط تکامل یافته بازاریابی و اجرای نشان در میدان محصولات OTC می باشد که در بالا ذکر شد . 

چکیده لاتین

The paper investigates the relationship between the implementation of integrated marketing communications and market brand performance in the field of OTC products and food supplements that are available in pharmacy stores in Slovenia without a prescription. In addition to providing a general discussion on the topic of the theoretical field of integrated marketing communication the first part of the paper elaborates on different components of this theoretical perspective. According to such considerations, relevant components of integrated marketing communications are identified. In the second part of the paper a LISREL model approach is used to investigate the impact of implementation of integrated marketing communication among OTC brands and food supplements sold in Slovenian pharmacy stores on their market performance. The results of the empirical research reveal a relatively strong and statistically significant relationship between the two variables.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter