تجانس تصویرفردی در رفتار مصرف کننده

150,000 ریال

دانلود رایگان اصل مقاله


    مشخصات کلی

  • سال انتشار سال 2012
  • کد 22043
  • فرمت فایل Word
  • تعداد صفحات ترجمه 15
  • اصل مقاله لاتین رایگان است
  • منبع Sciencedirect
  • نام مجله Journal of Business Research
  • وضعیت مدل مقاله مقاله دارای مدل تحقیق (مدل پژوهش) می باشد
  • مترجم یا مترجمان علی نصیری
  • حق ترجمه و تالیف سایت خانه مقالات ISI ایران

چکیده فارسی

تجانس تصویر فردی  به توضیح و پیش بینی واقعیت‌های مختلف رفتار های مصرف کننده کمک می‌کند. تا به امروز، کاربرد نظریه های تجانس تصویر فردی محدود به ارزیابی‌های بعد از مسافرت توریست‌ها بوده است. .تحقیق پیش رو مدلی را مورد آزمایش قرار می‌دهد که شامل تجانس تصویر فردی، تجربیات سفر دریایی مسافران، رضایتمندی و تمایلات رفتاری است. مدل سازی این فرضیه را با استفاده از 169 نمونه از مسافران دریایی مورد بررسی قرار داد. نتایج حاکی از آنست که تجانس تصویر فردی واقعی یا آرمانی بر تجربیات مسافران تأثیر می‌گذارد و در عین حال سطوح رضایتمندی را نیز به طور غیر مستقیم تحت تأثیر قرار می‌دهد. احساس رضایتمندی همبستگی مثبتی با رغبت پاسخ دهندگان جهت پیشنهاد به دیگران دارد. روی هم رفته این تحقیق سبب بهبود درک تجربیات مسافران از سفر دریایی و رفتارهایی می‌شود که به موجب آن می‌توان درک مدیران را ارتقاء داد.

چکیده لاتین

Self-image congruence helps explain and predict different facets of consumer behavior. To date, application of self-congruence theories to tourist post-travel evaluations is limited. This study tests a model that includes self-image congruence, cruise ship passengers' experiences, satisfaction, and behavioral intention. Path modeling tests the hypotheses using a sample of 169 cruise ship travelers. Results indicate that self-image congruence (actual and ideal) affects passengers' experiences but indirectly influences satisfaction levels. Satisfaction positively relates to respondents' propensity to recommend. Overall, this research advances the understanding of cruise ship passengers' experiences and behaviors offering important managerial implications.

لطفا متن زیرا به دقت بخوانید سپس اقدام به خرید نمایید:

  • روی دکمه افزودن به سبد خرید کلیک و چند ثانیه تحمل فرمایید تا محصول به سبد خرید شما افزوده گردد و پس از ورود به صفحه سبد خرید تعداد اضافه شده به سبد خرید را کنترل نمایید تا اشتباها دوبار فایل مورد نظر به حساب شما لحاظ نشده باشد در صورت اضافه شدن بیش از یکبار فایل لطفا با کمک فلش هایی که به سمت بالا و یا پایین است مقدار آن را اصلاح فرمایید.
  •  در صفحه سبد سفارش حتما یک ایمیل معتبر و پسورد دلخواه وارد نمایید تا گزینه پرداخت بانکی برای شما نمایان شود شایان ذکر است پس از پرداخت آنلاین فایل قابل دانلود بوده و بلافاصله به صورت اتوماتیک لینک دانلود برای ایمیل شما ارسال خواهد شد .
  • شایان ذکر است استفاده از خدمات و خرید فایل از سایت خانه مقالات ایران به منزله پذیرش قوانین و مقررات حاکم برسایت از طرف شما می باشد در صورتیکه هنوز قوانین را مطالعه نکرده اید لطفا ابتدا مطالعه نموده و سپس خرید نمایید.

free webpage hit counter